Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:44:50 GMT

​حضور در انتخابات ادامه مکتب شهید سلیمانی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۵۹۴

​حضور در انتخابات ادامه مکتب شهید سلیمانی است

معروفی گفت: سپهبد شهید سلیمانی به خاطر ملت ایران جان خود را تقدیم کرد و امروز باید پای صندوق رأی حاضر شویم تا بتوانیم مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «حسین معروفی» صبح امروز(جمعه 2 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به فضل الهی کسی از صندوق رأی قهر نمی کند چرا که کسی نمی تواند نسبت به سرنوشت خود قهر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: مردم کسانی را که برای حضور در انتخابات مردد هستند را تشویق و ترغیب کنند تا آنها هم پای صندوق رأی حاضر شوند.

 

وی با بیان اینکه در وهله نخست حضور در انتخابات حائز اهمیت است، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و امنیت پایدار را رقم می زند و موجب ارتقای نظام سیاسی و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل می شود.

 

معروفی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می کند لذا از مردم درخواست می کنم در ساعات اولیه پای صندوق های رأی حاضر شوند و دیگران را هم نسبت به این کار حسنه تشویق و ترغیب کنند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با گرامیداشت یاد سردار دل ها، تصریح کرد: با شناخت 37 ساله ای که از شخصیت سردار سلیمانی دارم یکی از نکاتی که شهید سلیمانی را شاد می کند و ادامه مکتب حاج قاسم است حضور مردم پای صندوق رأی است.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی به خاطر ملت ایران جان خود را تقدیم کرد و امروز باید پای صندوق رأی حاضر شویم تا بتوانیم مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی 129 داوطلب انصراف دادند و 129 نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.

 

استان گلستان یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: مکتب حاج قاسم سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان رأی گیری انتخابات مجلس انتخابات پای صندوق رأی حاضر مجلس شورای اسلامی استان گلستان شهید سلیمانی شعبه اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جلسه انتخابات شهرستان تهران گفت: ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در نظر گرفته شده است. 

 حامد شایان افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت آماده انتقال است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: با توجه به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب رای گیری بر بستر شبکه فیبر نوری ضروری است. 

حامد شایان همچنین تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هرچه بهتر دکل‌های مخابراتی برای پوشش دهی مناسب خدمات به شعب رای گیری را خواستار شد.

۳۲ داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...