Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:10:45 GMT

حضور در انتخابات صحنه ای برای انتقام از دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۵۹۹

حضور در انتخابات صحنه ای برای انتقام از دشمنان است

آیت الله عابدینی گفت: حضور در انتخابات خود انتقام گیری از دشمنان است زیرا معتقد هستیم بهترین و سخت ترین انتقام از دشمنان دوری آنها از منطقه است و زمینه های این امر را هم حضور جدی در انتخابات فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز (جمعه ۲ اسفند) در ساعات اولیه آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در حاشیه حضور در پای صندوق اخذ رأی بیان کرد: همه با هم دعا می کنیم در انتخابات این امتحان دوم که بعد از راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن و حضور حداکثری و حماسی مردم، شاهد برگزاری آن هستیم، سربلند، پرشور، با نشاط و با حضور حداکثری، با انتخاب شایسته ترین ها بتوانیم وظیفه ایمانی و دینی خود را به انجام برسانیم.

 

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» ادامه داد: حضور مردم ما بارها در این ۴۱ سال عمر انقلاب نشان داده است که هرگاه این حضور مردم جدی بوده است، کافران معاند و لجوج و دشمنان حقیقی از کارهایی که علیه ما انجام می دادند، مأیوس شدند.

 

وی عنوان کرد: اگر ما صحبت از انتقام می کنیم و می گوییم باید از دشمن انتقام گرفت، این انتقام گاهی با کوبیدن پایگاه نظامی آمریکایی ها است، گاهی کاری می کنیم ناوگان های هواپیمابر آمریکا با فاصله زیادی از ما مستقر شده و جرات نکنند نزدیک ما آیند و یک زمانی هم با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن و در روز انتخابات است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اعلام کرد:  این حضور در انتخابات خود انتقام گیری از دشمنان است زیرا معتقد هستیم بهترین و سخت ترین انتقام از دشمنان دوری آنها از منطقه است تا آنها جرات نکنند در کشورهای منطقه حضور یابند و زمینه های این امر را هم این حضور جدی در انتخابات فراهم می کند.

 

وی تأکید کرد: اقتدار ما در پایبندی به پیشوایمان، امام، رهبری و ولی فقیه ما ادامه می یابد و اگر گوش به فرمان رهبر باشیم، آهنگ حرکت رهبری، انقلابی ترین و متمدنانه ترین آهنگ است و اینگونه دشمنان به ذلت نشسته و دوستان در تمام عالم سربلند خواهند بود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان قزوین مسجد امام خمینی ره انتخابات ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه