Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور صبح جمعه در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رأی در مازندران آغاز شد.

دو میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر از جمعیت مازندران واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر مرد و یک میلیون و۲۱۸ هزار و ۵۵ نفر زن و در مجموع ۱۱۴ هزار رأی اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۹ حوزه انتخابیه استان سه هزار و ۸۰ صندوق آرای مردم را جمع آوری می‌کنند دو هزار و ۴۵۴ صندوق ثابت و ۶۲۶ شعبه سیار است و یک شعبه آرای اقلیت‌ها را در شهر ساری جمع آوری می‌کند.

بیش از ۵۷ هزار نفر عوامل در سمت‌های مختلف در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان استاندار مازندران دقایق اولیه رأی گیری با حضور در امامزاده یحیی ساری رأی خود را به صندوق انداختند.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس دارد.

کد خبر 4858218

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 احمد حسین زادگان استانداری مازندران انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران