Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: اگرچه تلاش تمامی دشمنان علی‌الخصوص امریکا کمرنگ جلوه‌دادن حضور مردم در انتخابات است اما مردم امروز با حصور پررنگ خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا با حضور در شعبه ۲۷ واقع در مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار کردستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط فعلی که تمامی دشمنان و امریکا تلاش می‌کنند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند اما مردم با حضور پرشور خود پاسخ دندانشکنی به دشمنان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به عنوان یک شهروند کردستانی از مردم استان درخواست می‌کنم یک‌بار دیگر با حضور در این انتخابات وفاداری خود نسبت به نظام و حاکمیت را به اثبات برسانند.

مرادنیا اذعان کرد: قطعا مشارکت بالای مردم در این انتخابات در توسعه استان حایز اهمیت است.

همزمان با سراسر کشور، رای‌گیری از ساعت 8 صبح امروز در یک هزار و 234 شعبه در استان کردستان آغاز شده است.

طبق اعلام ستاد انتخابات، در استان کردستان کمتر از یک میلیون و 196 هزار و 956 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که 58 هزار نفر آن را رای‌اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

امروز مردم کردستان از بین ۹۴ کاندیدای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، 6 نفر را به عنوان وکیل خود انتخاب خواهند کرد.

کردستان با 10 شهرستان و 5 حوزه انتخابیه دارای 6 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان سنندج مسجد استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد