Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:01:53 GMT

استاندار آذربایجان شرقی رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۶۴۶

استاندار آذربایجان شرقی رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی صبح جمعه با حضور در شعبه مسجد انگجی تبریز رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه حضور خود در پای صندوق رأی مسجد انگجی گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جای جای استان آغاز شده و همه با اشتیاق پای صندوق حاضر شده و خواهند شد که از مردم استان به خاطر این بصیرتشان قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه همه چیز برای انتخابات باشکوه آماده شده است، گفت: حداکثر تا ۱۲ شب امکان تمدید انتخابات وجود دارد که از مردم می‌خواهیم رأی خود را به ساعات آخر موکول نکنند. استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از ابتدای صبح تراکم جمعیت در شعب رو به افزایش بوده و این شور و شعف در بین آنان دیده می‌شود. وی عرصه انتخابات را جهاد عمومی دانست و گفت: بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حضور و مشارکت مردم هستیم که در این شرایط دشمنان سعی می‌کنند روحیه جهادی مردم را از بین ببرند. پورمحمدی با بیان اینکه حماسه‌ای جدید خلق خواهد شد، گفت: مردم ما متفاوت بوده و هر زمانی که دشمن تهدید کند، برعکس نتیجه خواهد گرفت. وی ادامه داد: همه ما حق داریم برای آینده خود تصمیم بگیریم که این تصمیم گیری هم حق و هم وظیفه است. کد خبر 4858188

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت