Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عابدین خرم، روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق های اخذ رای در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر زمان که مردم در انتخابات شرکت کرده اند، مهر تاییدی بر نظام زده و این مشارکت موجب برقراری امنیت و متضمن وحدت ملی شده و عشق و علاقه مردم را به وطن، ارزش ها و نظام اسلامی نشان داده است.

وی از اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان به عنوان سرباز این ملت خواست بدون توجه به تبلیغات دشمنان با شرکت در این جشن ملی و حضور در پای صندوق های اخذ رای مهر تاییدی بر عزت و عظمت ملی ایران رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آذربایجان شرقی ۲ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۸۹۶ نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد ۱۴۵ هزار و ۲۹۳ نفر برای اولین بار واجد شرایط رای دادن شده اند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده، نزدیک ۳۰۰ نفر در این استان برای کسب ۱۹ کرسی نمایندگی مجلس یازدهم رقابت می کنند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی انتخابات تبلیغات عشق و علاقه نظام اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مردم انقلابی کرج‌ ضمن قدردانی از پاسخ کوبنده ایران حمایت خود را از اقدام‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

کرجی ها پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) راهپیمایی کردند و  بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • (عکس) حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو