Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:01:33 GMT

حضور پرشور مردم سراسر کشور در پای صندوق‌های اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۶۹۷

حضور پرشور مردم سراسر کشور در پای صندوق‌های اخذ رای

ایسنا/تهران مردم استان‌های کشور، در ساعات ابتدایی آغاز اخذ رای، با حضوری پرشور و در صف‌های طولانی در 208 حوزه انتخابیه، در پای صندوق‌های رای حاضر و اقدام به انداختن آرای خود کردند.

مشارکت 17 هزار نفر در ساعات اولیه آغاز رای گیری در آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از مشارکت 17 هزار نفر در ساعات اولیه آغاز رای گیری در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیار راستگو در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: 62 هزار نفر در سطح استان در اجرای این حماسه بزرگ اعم از عوامل اجرایی، نظارت پشتیبانی و لجستیکی مشارکت دارند و از تمامی عوامل قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشارکت مردمی یکی از موضوعات مهم است، گفت: امروز ملت قهرمان پرور تبریز به ویژه افراد مسن‌ پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان، اثر انگشت با استامپ حین رای گیری اجباری نیست، اظهار کرد: با توجه به وجود دستگاه اهراز هویت در تمامی شعبات اخذ رای و وارد کردن شماره و سریال شناسنامه به این سیستم، واجدین رای دهی مشخص می‌شود.

استاندار ایلام: حضور مردم بار دیگر دشمنان را ناامید خواهد کرد

استاندار ایلام گفت: امروز حضور مردم در این انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

«قاسم سلیمانی دشتکی»  با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه توحید شهر ایلام در نخستین ساعت آغاز رای گیری، رای خود را  به صندوق انداخت.

وی در گفت و گو با خبرنگاران انتخابات امروز را نماد اتحاد ایران اسلامی دانست و گفت :امروز مردم ایلام با حضور در این انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

نوذری معاون سیاسی استاندار نیز اظهار کرد: ئیس ستاد انتخابات استان ایلام از استقرار ۵۵۳ شعبه اخذ رای در ایلام خبر داد و گفت: ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط رای دادن هستند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۲ حوزه‌ی اصلی و ۲۵ حوزه‌ی فرعی داریم و ۵۵۳ شعبه اخذ رأی، ۳۸۰ شعبه‌ی ثابت و ۱۷۳ شعبه سیار داریم، تصریح کرد: ۴۵۰ هزار نفر واجدین شرایط داریم که ۳۱۷ هزار در حوزه ایلام و ۱۳۳ هزار نفر در حوزه‌ی دهلران هستند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 دوم اسفند 98 ستاد انتخابات هزار نفر رای گیری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران