Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار فارس با بیان اینکه تمامی تدابیر برای برگزاری انتخاباتی آرام و امن در استان فارس اندیشیده شده است، گفت: در ۵ نقطه استان فارس برگه‌های تعرفه دپو شده تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن در میان شعب اخذ رأی توزیع شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره از مجلس اظهار داشت: حضور همه مردم اثرگذار و وظیفه همه ما است که در انتخابات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر برای برگزاری انتخاباتی آرام و امن در استان فارس اندیشیده شده است، گفت: در 5 نقطه استان فارس برگه‌های تعرفه دپو شده تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن در میان شعب اخذ رای توزیع شود. 

استاندار فارس افزود: تلاش مجموعه استانداری و ستاد انتخابات استان فارس بر این است که پس از اتمام ساعت قانونی در اولی زمان ممکن نتایج را به اطلاع مردم برساند و منتخبین مردم استان فارس را معرفی کند. 

تازه‌ترین اخبار انتخابات استان مرکزی| فرآیند رأی‌گیری در 1020 شعبه در استان مرکزی آغاز شدتازه‌ترین اخبار از انتخابات استان کرمانشاه| آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلسعارف: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخی روشن به دشمنان انقلاب دارد

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره فضای قومیتی برخی از شهرستان‌ها بیان کرد: مردم استان فارس به این رشد و بالندگی رسیده‌اند که به دور از هر حاشیه به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند همچنین تدابیر امنیتی در تمامی شهرستان‌ها اندیشیده شده تا از هر گونه درگیری جلوگیری شود. 

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری جواب دندان‌شکنی به دشمنان است. 

وی با بیان اینکه امروز مامورین نیروهای انتظامی در یازدهمین دوره انتخابات دو رسالت دارند، افزود: نخستین رسالت مامورین نیروهای انتظامی ایجاد امنیت در شعب اخذ رأی است که از این لحاظ نیروهای انتظامی در استان فارس آمادگی 100 درصدی دارند. 

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه رسالت دوم حضور آنان در انتخابات است، بیان کرد: حضور همه ما در انتخابات به دشمن نشان می‌دهد که می‌توانیم کاندیدای مورد نظر خود را با آرامش و در فضای امن انتخاب کنیم و در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشیم. 

انتهای پیام/424 /ز

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن

بایدن رئیس جمهور آمریکا که این روز‌ها با سوتی‌های زیادش در مراسم‌های رسمی زبان زد عام و خاص شده است حالا برگه تقلب اش برای دیدار با نخست وزیر عراق در مقابل دوربین‌ها توسط نیویورک پست منتشر شده است. این برگه با هدف جلوگیری از اشتباه گفتن نام‌ها و گاف دادن بایدن به او داده شده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # جو بایدن سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • نقش پررنگ مدافعان پرسپولیس درگلزنی/تازه واردهاموفق‌تر از قدیمی‌ها
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت