Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کتابخوان انقلاب و دفاع مقدس با محوریت کتب تقریظی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه آئین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «تیمور نظری فرد» امروز (جمعه ۲ اسفند) در نشست کتابخوان انقلاب و دفاع مقدس که در مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخشهر برگزار شد، گفت: بسیاری از شهدای انقلاب دانشجو معلمانی بودند که آموختن در دانشگاه را رها کردند و رفتند تا آموزگار اساتید خویش و الگوی همیشگی نسل فردا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: ترویج کتاب و کتابخوانی جزء وظایف مهم مسئولین است جامعه روند رو به رشدی از نظر سطح آگاهی پیدا می کند.

 

نظری فرد به انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم و امروز ما باید با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه شهدا را ادامه دهیم.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع از مرز و بوم کشور عزیز اسلامی مان خون ها ریخته شد و رشادت و ایستادگی های بسیاری صورت گرفت تا آرامش امروز را در کشور سربلند اسلامی مان شاهد باشیم.

 

گفتنی است: در این نشست، کتاب «رزق» نوشته ابوالحسن مهدوی، توسط حجت الاسلام شاهسون (استاد دانشگاه و امام‌جمعه سورشجان) معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

 

خاطرنشان می شود: رونمایی از پوستر «شهدای مقاومت» با حضور کلیه مسئولین نقطه عطف برگزاری این نشست بود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب خوان ترویج کتابخوانی کتاب و کتابخوانی چهارمحال و بختیاری انقلاب و دفاع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شب میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ضیافت افطاری و اکرام ایتام در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین مهمان سفره اطعام کریمانه امام حسن مجتبی (ع) بودند و شب میلاد آن امام همام را جشن گرفتند.

اجرای برنامه‌هایی چون اجرای تئاتر و مداحی، سخنرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بودند.

کد خبر 6062711 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس