Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم حضور بی‌بدیلی را در انتخابات استان رقم خواهند زد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و تعدادی از مسئولان استانی در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری، رای خود را به صندوق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: اطمینان‌ داریم مردم با حضور گسترده خود در این دوره انتخابات هم صحنه بی‌بدیلی از حضور حماسی خود رقم خواهند زد و هم نمایندگان شایسته‌ای را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد. 

حضور آیت‌الله مصباح یزدی در صف رای‌گیری حرم رضویتازه‌ترین اخبار انتخابات استان خراسان جنوبی| استاندار خراسان‌جنوبی رأی خود را به صندوق انداخت + عکستازه‌ترین اخبار انتخابات استان خراسان جنوبی | دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات نقشه می‌کشد

استاندار خراسان رضوی گفت: رای مردم در تعیین‌نمایندگانی که در توسعه اقتصادی استان‌نقش تعیین‌کننده‌ای دارند سرنوشت ساز است.

انتهای پیام/282/ س

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی انتخابات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است