Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:34:34 GMT

امام جمعه بیرجند: انتخابات برای ما یک جشن است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۸۴۵

امام جمعه بیرجند: انتخابات برای ما یک جشن است

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی که صبح جمعه همزمان با آغاز رای‌گیری مجلس یازدهم رای خود را در شعبه ۸۹ ستاد انتخابات استان به صندوق انداخت افزود: در گذشته‌ها ملت ایران کاره‌ای نبود و مثل کشورهای پادشاهان عربی که از خود هیچ اختیاری ندارند ایران هم شرایط آنها را داشت.

وی اظهار داشت: در گذشته‌ها استعمارگران از پادشاه تا نمایندگان مجلس و حتی کدخدای کشور را انتخاب کرده و به مردم کاری نداشتند، انقلاب اسلامی دشمن را از کشور اخراج کرد و اختیارات را از بیگانگان گرفت و به خود مردم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در نظام مردم سالاری مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند و دشمنان و بیگانگان که در گذشته همه ثروت این ملت را به یغما می‌بردند و ما را به وحشی‌گری متهم کرده و حق توحش می‌گرفتند، امروز انتخابات ما برای بیگانگان سخت است و به همین دلیل از هر دری برای آسیب زدن به ما وارد می‌شوند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: باید مجلس قدرتمند و بصیر داشته باشیم تا مشکلات کشور را رفع کند و دشمن را برای همیشه مایوس کرده و مردم ما هم از دستاورد خود میوه شیرین بچینند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور از ساعت صفر بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد که مهلت تبلیغات برابر قانون یک هفته بود و ساعت ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفند پایان یافت.

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و در نهایت اسامی ۷۰ نامزد شامل ۶۵ مرد و پنج زن برای این استان از سوی شورای نگهبان اعلام شدکه طبق آخرین آمار از این تعداد ۳۰ نفر انصراف دادند و ۴۰ نفر وارد عرصه رقابت شدند.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی است و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در این استان دایر می‌شود که ۷۱ شعبه نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

براساس جدول زمان بندی انتخابات، شعب پیش بینی شده در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) دوم اسفند ۹۸ آماده اخذ رای از تمامی واجدین شرایط (متولدین دوم اسفند ۸۰ و ماقبل) هستند.

برچسب‌ها مجلس یازدهم خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...