Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان روز جمعه در پای صندوق رای در مرکز استان مازندران در جمع خبرنگاران افزود : قطعا مردم ما همانندگذشته در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک حق است، اظهار داشت: انتخابات بهترین بستر برای مطالبه‌گری مردم است.

وی از مردم مازندران خواست تا در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان در اولین دقایق صبح امروز با حضور در شعبه ۳۸ اخذ رای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود مستقر در امامزاده یحیی ع ساری رای خود را به صندوق انداخت.

در ساری ۲۳ نامزد برای ۲ کرسی رقابت می کنند.

برای اخذ رای در استان مازندران سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای ساماندهی  شد و حدود ۵۷ هزار نفر اعم از نیروهای نظارت ، اجرایی ، امنیتی و بازرسی کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را در این استان بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران آمار واجدان شرایط رای دادن در این استان را ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت که از این تعداد ۱۱۴ هزار نخستین بار حضور در پای صندوق اخذ رای را تجربه می کنند.

مازندران سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد . در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۲ درصد واجدین شرایط در این رویداد سیاسی شرکت کردند.

برچسب‌ها مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی احمد حسین زادگان مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان