Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@05:34:39 GMT

ضرورت روشن بودن رادیو در شعب اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۸۵۶

ضرورت روشن بودن رادیو در شعب اخذ رای

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: اعضای شعب اخذ رأی، در مدت‌زمان اخذ رأی مبادرت به روشن نمودن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رأی نمایند تا دستورالعملهای ستاد را انتخابات کشور در دستور کار قرار دهند.

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 19 خود را درباره انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه شماره 19 ستاد انتخابات کشور به شرح زیر می باشد:

به اطلاع اعضای محترم شعب اخذ رأی می‌رساند؛ حتماً در مدت زمان اخذ رأی مبادرت به روشن نمودن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رأی نمایند تا دستورالعملهای ستاد انتخابات کشور که از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد را در دستور کار قرار دهند.

ضمناً یادآوری می‌گردد اطلاعیه ها به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور بوده و رعایت آن الزامی است.
 

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات مجلس خبرگان رادیو ستاد انتخابات کشور انتخابات98 ستاد انتخابات کشور اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اعلام کوه‌خواری در حریم منطقه ۲ گفت: این مجموعه به محض اطلاع از این مسئله، اقدامات لازم برای جلوگیری از این اقدام ناپسند را انجام داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه 2 خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه 2 انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه 2 انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه 2 در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود