Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا از تحریم آمریکا ناراحت نشدید؟ گفت: اتفاقأ ما خوشحال خواهیم شد و هستیم.

عباسعلی کدخدایی صبح امروز در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران درباره تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، اظهار کرد: البته آمریکا در طول ۴۱ سال‌ گذشته همیشه تهدیدات و دشمنی‌هایی با مردم ایران داشته و پاسخ خود را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینها که نشان افتخاری برای ماست و به تعبیر شهید بهشتی به هر حال آمریکا از اینکه از ایران بیرون شده، عصبانی است و باید از این عصبانیت خود بمیرد.

کدخدایی تصریح کرد: ان‌شاءالله امروز مردم خوب ما در پای صندوق‌های رأی، پاسخ محکمی به دولت استکباری آمریکا خواهند داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تحریم آمریکا ناراحت نشدید؟ گفت: اتفاقا ما خوشحال خواهیم شد و هستیم. به هر حال نشان افتخار را گاهی اوقات از دست اشقی‌الاشقیا باید گرفت. لذا این نشان افتخاری برای ما است که دشمنان مردم ما اینگونه رفتار می‌کنند.

کدخدایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف تبادلات تجاری شما چه می‌شود؟ بیان کرد: خودشان هم فهمیدند یک عمل مضحکانه ای انجام دادند که نزد جهانیان بی آبروتر شدند.

صادقی‌مقدم: هیچ نگرانی از تحریم آمریکا و کشورهای غربی نداریم

یک عضو دیگر حقوقدان شورای نگهبان نیز گفت: ان‌شاءالله که ائمه اطهار (ع) و امام خامنه‌ای عزیز، ما را از سربازی خود تحریم و خارج نکنند.

محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره تحریم آیت‌الله جنتی و چهار عضو دیگر شورای نگهبان روز قبل از انتخابات دوم اسفند از سوی آمریکا گفت: ان‌شاءالله که ائمه اطهار (ع) و امام خامنه‌ای عزیز، ما را از سربازی خود تحریم و خارج نکنند.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی از تحریم آمریکا و کشورهای غربی نداریم و برای ما هیچ اهمیتی ندارد، تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که در زیر چتر ولایت علی ابن ابی طالب (ع) و امام خامنه‌ای عزیز هستیم و ان‌شاءالله خداوند همه ما را عاقبت بخیر کند و مدیون شهدا و امام عزیز قرار ندهد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با اشاره به آغاز رای گیری در سراسر کشور نیز تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در روز انتخابات دوم اسفند در خدمت مردم عزیز کشورمان هستیم که با همکارانمان نظارت کنیم بر حق الناس مردم. تا ان‌شاءالله در این انتخابات هم مانند دوره‌های گذشته افتخار بیافرینند و برگ زرین دیگری را بر اوراق زرین کشورمان بیفزایند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد تحریم آمریکا شورای نگهبان ان شاءالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه الجزیره قطر، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو کابینه نتانیاهو نیز در واکنش به این اقدام احتمالی واشنگتن افزود: تحریم آمریکا علیه ارتش اسرائیل، دیوانگی مطلق است.

وی افزود: این اقدام واشنگتن همچنین تلاشی برای آن است که دولت فلسطین را بر ما مسلط کند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری اکسیوس شنبه شب به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می‌کند.
آکسیوس افزود این اولین باری است که آمریکا یک واحد نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی) از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود.

این پایگاه خبری آمریکایی به نقل از منابعی که آن‌ها را آگاه خواند، افزود: تحریم‌ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می‌شود.

گردان نتزا یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک واحد ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد.

آکسیوس افزود که این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده‌اند، تبدیل شده است.
در سال‌های گذشته تصاویر زیادی از جنایت سربازان گردان نتزا یهودا علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی منتشر شده است.

سال گذشته، در حین یورش گردان ۹۷ نتزا یهودا وابسته به ارتش رژیم اسرائیل به منطقه «تلونیم» واقع در غرب رام‌الله، نظامیان وابسته به این گردان که فکر می‌کردند کسی آن‌ها را نمی‌بیند، چند شهروند فلسطینی غیرنظامی را به‌شدت مورد ضرب و جرح و شتم قرار دادند؛ غافل از اینکه تعدادی دیگر از فلسطینیان در حال رصد و ضبط این توحش ارتش اسرائیل هستند.

به گزارش ایرنا، پیش از این، گروهی از نماینده دموکرات کنگره آمریکا ادعای جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ناقض قوانین بین‌المللی نیست را رد و تاکید کردند که (رژیم) اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند.

در نامه‌ای که از سوی ۲۶ قانونگذار آمریکایی خطاب به لوید آستین وزیر دفاع، آنتونی بلینکن وزیر خارجه و آوریل هاینس مدیر اطلاعات ملی آمریکا نوشته شده است، این نمایندگان کنگره آمریکا به مقام‌های دولت بایدن یادآور شده‌اند که برخلاف ادعای رئیس جمهور آمریکا، نحوه استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی با قوانین این کشور و قوانین بین‌المللی مطابقت ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد