Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تقی زاده روز جمعه دوم اسفند در حاشیه آغاز رای گیری انتخابات در استان کرمان همزمان با سراسر میهن اسلامیمان تعداد رای اولی ها را ۹ هزار و ۵۲ نفر شامل ۳۵ هزار ۵۷۸ نفر مرد و ۳۳ هزار و ۴۷۴ نفر زن اعلام کرد.

وی تعداد شعب اخذ رای را ۲ هزار و ۲۴۹ مورد شامل هزار و ۳۲۸ شعبه ثابت و ۹۲۱ مورد سیار اعلام و تصریح کرد: هزار و ۷۰ مورد از این تعداد را شعب شهری و هزار و ۱۷۹ مورد را شعب روستایی تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان تعداد شعب اخذ رای شهرستان های استان کرمان را به تفکیک در کرمان ۴۳۲ حوزه، راور ۳۶، بافت ۶۵، رابر ۴۰، ارزوئیه ۴۵، بم ۱۱۷، ریگان ۵۲، فهرج ۴۳، نرماشیر ۵۳، جیرفت ۲۱۴، عنبرآباد ۷۲، رفسنجان ۱۹۵، انار ۲۶، زرند ۱۱۶، کوهبنان ۲۸، سیرجان ۱۷۸، بردسیر ۶۴، شهربابک ۷۹، کهنوج ۸۸، منوجان ۸۰، رودبار جنوب ۹۹، قلعه گنج ۸۲ و فاریاب ۴۵ حوزه  عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شعبه فرعی رای گیری در آتشکده زرتشتیان کرمان کوچه برزو آمیغی خیابان شهدا برای اقلیت های مذهبی فعال است گفت: بر اساس قانون انتخابات مجلس از تعداد کل نمایندگان پنج نفر به اقلیت های دینی اختصاص دارد که زرتشتیان و کلیمیان هر کدام یک نماینده، مسیحیان عاشوری و کلدانی مجموعا یک نماینده و مسیحیان ارمنی جنوب و شمال هر کدام یک نماینده و در مجموع پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار و امام جمعه کرمان در محل گلزار شهدای این شهر از شعب اخذ رای ۳۲۶ و ۲۷۴ راس ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) به نمایندگی از ۹حوزه انتخابیه آغاز شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است