Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:01:33 GMT

در حال به‌روز رسانی/آغاز حماسه‌ای دیگر در قزوین

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۴۹۰۸

در حال به‌روز رسانی/آغاز حماسه‌ای دیگر در قزوین

از دقایق ابتدایی آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی صف‌هایی طولانی از مردم تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین از ساعت 8 صبح شعب اخذ رای قزوین مملو از جمعیت مردم است .

هم اکنون مساجد امام خمینی(ره) در منطقه غیاث آباد، محمدرسول الله(ص) و مسجد امام حسن(ع) در کوثر قزوین مملو از جمعیت مردم است.

آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین نیز از دقایق ابتدایی با حضور در صف مردم در مسجد امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات قزوین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست گنبد آهنین تحقق آیه ۱۷ سوره انفال است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جشن و خروش مردم غیور قزوین در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی گفت: خدای متعال را سپاسگزاریم که این قوت قلب را به سرداران شجاع ما عنایت کرد و این ایده و اندیشه ظلم‌ستیزی را در حد اعلاء در سلاله رسول اکرم (ص) و وارث ائمه اطهار (ع) یعنی رهبر حکیم انقلاب اسلامی، قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: خدا را سپاسگزاریم که علیرغم همه پیش‌بینی‌هایی که اجانب فکر می‌کردند، راه را بر دلاورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش قهرمان و همه نیرو‌های مسلح ما هموار کرد و این حماسه بزرگ بی‌نظیر و بی‌بدیل اتفاق افتاد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: برخی از کشور‌های اسلامی در زمان جمال عبدالناصر دست به دست هم دادند که پاسخی به صهیونیست‌ها بدهند، اما همه با هم شکست خوردند و برای همیشه وحشتی در دل سران کشور‌های اسلامی شکل گرفت و از ترسشان مرید اجانب شدند، اما امروز می‌بینیم جمهوری اسلامی یک تنه به پا خاسته است، آنهایی هم که لیاقت و شایستگی داشتند به جمهوری اسلامی پیوستند و در مقابل این رژیم منحوس ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: سال‌ها از این ایستادگی می‌گذرد، اما قله ایستادگی و شاخص برجسته ایستادگی همان بود که شب گذشته اتفاق افتاد، دیشب همه ملت ایران احیاء داشتند، ما ثمره شب‌های احیاء و شب قدر را در شب گذشته گرفتیم، این نتیجه برای آن مناجات‌ها، راز و نیاز‌ها و دعا‌هایی بود که بدون استثناء، تقریباً در همه جای دنیا، پیروان اهل بیت (ع) برای سرنگونی صهیونیست‌ها و پیروزی مردم مظلوم و بی‌پناه غزه داشتند، این دعا‌ها شب گذشته به اجابت رسید و آن حماسه بزرگ خلق شد.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها آن‌قدر از گنبد آهنین صحبت می‌کردند که همه باورشان شده بود کاری نمی‌شود کرد، اما دیدیم گنبد آهنین مثل دیوار‌ها و دژ‌های صهیونیستی در هم شکسته شد و آیه ۱۷ سوره انفال تحقق پیدا کرد، خدای متعال در این آیه می‌فرماید «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَى»، یعنی (هنگامی که به‌سوی دشمنان تیر پرتاب کردی، تو آن را پرتاب نکردی، بلکه خدا پرتاب کرد تا آنان را هلاک کند).

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: آن کسی که به سوی صهیونیست‌ها موشک شلیک کرد، دستان و بازوان عزیزان و فرماندهان سپاه و ارتش بود، به‌طور ویژه خدمت نیرو‌های مسلح عزیز تبریک عرض می‌کنیم، اما باید بدانیم که دست خدا بود که از آستین فرزندان شجاع این مرز و بوم بیرون آمد و انتقام سختی از صهیونیست‌ها گرفته شد و این وضعیت دروغینی که صهیونیست‌ها از خودشان درست کرده بودند شکسته شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از این به بعد هجمه‌ها و حمله‌ها از لبنان، سوریه، عراق، یمن، فلسطین و کرانه باختری رود اردن با شدت، حدّت و جدیت بیشتری بر سر صهیونیست‌ها خواهد ریخت، از این به بعد سیلی پشت سیلی بر صورت صهیونیست‌ها نواخته خواهد شد، یکی از برکات این حرکت همین بود.

وی یادآور شد: برکت دیگر این حرکت این است که صهیونیست‌ها فهمیدند از این به بعد دیگر نباید از این غلط‌ها بکنند و به راحتی سرداران ما را مورد اصابت قرار داده و به شهادت برسانند، آنها فهمیدند که نباید به کنسولگری یا سفارتخانه‌های ما نظر بدی داشته باشند، صهیونیست‌ها دیگر غلط می‌کنند که از این فکر‌ها به سرشان بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در دنیا قیام و نهضتی به پا خاست، بانی اصلی این قیام و نهضت امام خمینی (ره) و رهبر حکیم انقلاب بودند، اما طوری شد که گویا کم‌کم مردم دنیا حواسشان نبود که در این نهضت و قیام ضد صهیونیستی که در همه جای دنیا غضب و خشمی علیه صهیونیست‌ها راه افتاده، پیشوا و رهبرشان کیست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد:، اما این حرکت نشان داد که درست است شعار‌ها و اظهار نفرت‌ها نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی در همه جای دنیا خداقوت و احسنت دارد، اما آن کسی که به میدان آمد، عمل کرد و ایده‌ها را محقق ساخت، جمهوری اسلامی ایران، فرزندان شجاع رهبر حکیم انقلاب و سرداران سپاه ما بودند که این ایده، آرمان جهانی و رفراندوم بین‌المللی را علیه صهیونیست‌ها به اجرا در آوردند.

وی بیان کرد: برکت دیگر این حرکت این بود که در جهان اسلام همه مسلمان‌ها دلشان برای مردم بی‌پناه غزه سوخته بود، همه ناراحت بودند و منتظر بودند اتفاقی بیفتد، خیلی از سران کشور‌های اسلامی هم کوتاهی می‌کردند و گاهی با بی‌حیایی به صهیونیست‌های ظالم کمک‌رسانی می‌کردند، اما جهان اسلام و پیروان مذاهب گوناگون دیدند آن کسانی که به فریاد مردم مظلوم غزه رسید، پیروان امیرالمؤمنین (ع) بودند.

امام جمعه قزوین گفت: امیرالمؤمنین (ع) پس از ضربت خوردن در ماه مبارک رمضان وصیت کرده و فرمودند «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»، یعنی (همواره دشمن ظالم و یار مظلوم باشید)، جهان اسلام دید که در نهایت این پیروان امیرالمؤمنین (ع) بودند که به تأسی از مولای خود به داد مردم مظلوم غزه رسیدند، گزارش‌هایی که از غزه نشان می‌دادند این‌طور بود که شب گذشته در تاریکی‌های غزه مردم ندای «لبیک یاحسین (ع)» سر می‌دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: مردم غزه که هیچ پناهی نداشتند، دیشب می‌گفتند امشب تنها شبی است که ما بدون ترس و واهمه از بمباران هواپیما‌های صهیونیستی استراحت می‌کنیم، همه این برکات از ناحیه خدای متعال و به‌خاطر دعاها، مناجات‌های ماه مبارک رمضان و اشتغاثه مؤمنان روزه‌دار و متدین است که نصیب جهان اسلام شد و افتخارآفرینی‌هایی که توسط نیرو‌های مسلح عزیز حاصل شد.

وی یادآور شد: امیدواریم قدر این ارزش‌های متعالی را بدانیم و آگاه باشیم که خدای متعال صهیونیست‌ها را ظالم معرفی می‌کند، خدای متعال صهیونیست‌ها را مغضوب معرفی می‌کند، مغضوب یعنی مورد غضب خدا هستند، یعنی هر کس به آنها سیلی بزند خدا دست او را قدرت می‌بخشد، خدای متعال صهیونیست‌ها را ملعون می‌خواند، خدا آنها را لعنت می‌کند، خدای متعال در آیه ۶ سوره فتح می‌فرماید «وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ وَلَعَنَهُمْ»، یعنی (و خدا بر ایشان خشم نموده و لعتشان کرده است).

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: ما در هر نماز حداقل ۲ بار در سوره حمد کلمه مغضوب را می‌خوانیم، امیرالمؤمنین (ع) فرمودند این مغضوب که در سوره حمد می‌گوییم مصداق اَتَمّ آن صهیونیست‌ها و آنهایی هستند که از اینان حمایت می‌کنند، به‌خاطر قیام و نهضتی که دیشب به پا خاست و حماسه‌ای که آفریده شد، دست حماسه‌آفرینان را می‌بوسیم، این محفل هم برای سپاسگزاری از پیشگاه خدا و تشکر از فرزندان شجاع این مرز و بوم و فرماندهان عزیز سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح برگزار شده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: از همه ملت ایران نیز تشکر می‌کنیم که شب گذشته احیاء داشتند و در شهر‌های مختلف مراسم جشن و سرور به پا کردند، بانیان این محفل کار ارزشمندی را تدارک دیدند، خدا این کار خیر را از همه شما بپذیرد، باید کم‌کم خودمان را برای اربعینی مهیا کنیم که ادامه راه کربلا را به قدس برسانیم، چرا که امام (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، ادامه این حرکت اربعینی باید ان‌شاءالله به قدس منتهی بشود.

وی بیان کرد: این آرزو دور نیست، یک زمان وقتی از کربلا صحبت می‌شد، همه تصور می‌کردند به این زودی‌ها آرزوی زیارت کربلا محقق نخواهد شد، امروز هم که از قدس سخن می‌گوییم ممکن است برخی‌ها آن را آرزویی دور تصور کنند، ما امیدواریم به یاری خدای متعال طولی نکشد که این جاده ادامه پیدا کرده و قدس را هم زیارت کنیم و در آنجا نماز بخوانیم و همان‌طور که برادران عزیز و متدیّن عراقی ما در اربعین میزبان ما هستند، همان‌طور هم مردم متدین فلسطین و لبنان در مسیر قدس میزبان ما باشند، ان‌شاءالله به زودی شاهد این زیبایی‌ها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • شکست گنبد آهنین تحقق آیه ۱۷ سوره انفال است
  • سیلی پشت سیلی بر صورت اسرائیل نواخته می‌شود
  • تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی