Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان نماینده ولی‌فقیه در گلستان بابیان اینکه هر چه شرکت در انتخابات گسترده‌تر باشد، دشمنان ناراحت‌تر می‌شوند، گفت: مردم با انتخاب و رأی دادن خود، تیری به سمت دشمن رها می‌کند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی پس از حضور در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه ملت ایران مخصوصاً مردم استان گلستان این روز را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بسیار مهمی است، روزی که ما نمایندگانی که باید در مجلس شورای اسلامی قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کنند، انتخاب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این امر یک جهاد است، افزود: همه مسلمانان وظیفه دارند که اهل جهاد هم باشند، چه جهادی بالاتر از اینکه انسان با این انتخاب و رأی دادن خود، تیری به سمت دشمن رها کند. وقتی‌که داشتم امروز رأی خودم را به صندوق می‌انداختم، احساس کردم تیری به قلب آقای ترامپ می‌زنم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: همه مردم قطعاً به وظیفه دینی، اسلامی و ملی آشنایی دارند. از مردم استان می‌خواهیم که شرکت گسترده در انتخابات داشته باشند و با این کار دشمن را ناراحت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دوم اسفند 98 انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند