Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان راهکار موثر مقابله با فشار حداکثری امریکا را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ارزیابی کرد.

علیرضا آشناگر در حاشیه بازدید از یک شعبه اخذ رای در مسجد المهدی سمنان ضمن آنکه رای خود را به صندوق ریخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از برخی شعبات اخذ رای در ساعات اولیه انتخابات نشان می‌دهد که حضور مردم در انتخابات حضور خوب و پررنگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این حضور پررنگ را نشان از دلبستگی مردم به انقلاب و ادامه راه آن دانست و افزود: این حضور گویای این است که مردم با نشاط و سرزندگی و با امید به ادامه راه انقلاب در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه حضور مردم حاوی پیام‌هایی برای دوستداران و دشمنان نظام است ادامه داد: پیام روشن این حضور برای دوستداران انقلاب امید به آینده‌ای روشن و فتح قله‌های توسعه و رفاه و پیام آن برای دشمنان نظام نیز ناامیدکننده خواهد بود چرا که می‌بینند مردم کماکان در صفوف به هم پیوسته پولادین ومقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی بر لزوم حضور حماسی در انتخابات تاکید و تصریح کرد: راهکار موثر مقابله با فشار حداکثری امریکا بی‌تردید، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و مردم بارها این حضور حداکثری را به دنیا نشان دادند و امروز دوم اسفندماه نیز بار دیگر این حضور را به روئت و رخ جهانیان خواهند کشید.

استاندار سمنان همچنین از وجود امنیت در همه شعبات اخذ رای خبر داد و گفت: اعضای شورای تامین استان و خصوصا نیروی انتظامی استان از ماه‌ها قبل مقدمات برگزاری امن انتخابات را در استان فراهم کردند و امروز در همه 638 شعبه اخذ رای انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از همکاران ما و از جمله نیروی انتظامی و ستاد انتخابات از 9 ماه پیش مقدمات فرآیند انتخابات را آغاز کردند اضافه کرد: در همه این ماه‌ها مجموعه‌ای متعددی مشغول تهیه مقدمات اجرایی انتخابات بودند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم سمنان استاندار سمنان حضور حداکثری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.   امیررضا رجبی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار تا ۲۵ اردیبهشت امسال فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیکی تبدیل کنند، آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می شوند.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الزام قانونی برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت های جدید است.   طبق بررسی های انجام شده از مجموع ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان خراسان رضوی تاکنون تعداد ۲۸ هزار پروانه معادل ۱۲ درصد شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی