Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:27:27 GMT

ادارات ثبت احوال تا پایان ساعت انتخابات فعال است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۱۸۸

ادارات ثبت احوال تا پایان ساعت انتخابات فعال است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: امروز نیز از ابتدای ساعت آغاز اخذ رای تا پایان آن ادارات ما در سطح استان فعال است و دفاتر پیشخوانی که همکاری با ثبت احوال دارند نیز ارائه خدمت می کنند.

حسین نیری امروز در ستاد انتخابات خراسان رضوی پس از انداختن رای خود به صندوق آرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ادارات ثبت احوال استان 2 هفته پیش از برگزاری انتخابات، هر روز تا ساعت 18 ارائه خدمت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: این خدمات از درخواست تعویض یا ارائه المثنی شناسنامه بوده که تا تاریخ 30 بهمن اخذ شده و تمام آن آماده تحویل است. این شناسنامه ها در دفاتر پشخوانی که این درخواست را از مراجعین دریافت کرده اند، آماده تحویل است. 

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی بیان کرد: همچنین اگر برای مردم استان پیامی برای آماده بودن کارت هوشمند فرستاده شده، می‌توانند برای دریافت آن مراجعه کنند.

نیری اضافه کرد: اگر کسی احتمالا دسترسی به شماره ملی خود ندارد، می‌تواند هم به صورت حضوری و یا تلفنی به ادارات ثبت احوال مراجعه و شماره ملی خود را دریافت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 خراسان رضوی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!

به‌گزارش همشهری‌آنلاین، در ۲۴ساعت گذشته، ابهام درخصوص تغییر ساعت کار ادارات دولتی دوباره با یک اظهارنظر شدت گرفته، چراکه قبلا وزارت نیرو گفته بود که تغییر حتمی است. اما مهدی یزدان‌پناه، معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید: اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵خرداد تا شهریور سال‌ جاری فعلا منتفی شده است، مگر اینکه هیات وزیران تصویب کند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر و سخنگوی صنعت برق، اما یادآوری می‌کند: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرا می‌شود و بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵خرداد تا ۱۵شهریور تغییر می‌کند.

یکی از وعده‌های دولت مالیات‌ستانی از ثروتمندان بود و حالا محمدهادی سبحانیان خبر داده است که به‌دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال‌های اخیر، در حال حاضر حدود ۵۰درصد مالیات‌ها را یک‌درصد افراد پردرآمد پرداخت می‌کنند. او افزود: در اسفند۱۴۰۲ به نسبت فروردین۱۴۰۲ رشد ۶۰برابری تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی را در سامانه مؤدیان شاهد هستیم و تعداد صورت‌حساب‌ الکترونیک دریافتی روزانه رشد ۴۰برابری داشته و از ۴۵۰هزار صورت‌حساب در روز به ۱۸میلیون افزایش یافته است.

از بازار هم خبر می‌رسد که افزایش یک‌درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده ظاهرا بهانه‌ای شده تا برخی کسبه قیمت‌ کالاهای خود را بالا ببرند. مسعود امرالهی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی می‌گوید: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد، با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد ‌ و سامانه پیامکی یا تلفنی برای دریافت گزارش تخلف اصناف راه‌اندازی می‌شود.‌

کد خبر 846381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها مالیات برق

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!