Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوهزار و ۸۳۸ شعب اخذ رای حوزه‌های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اصفهان مجهز به دستگاه‌های احراز هویت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:برای پیشگیری از تخلف‌های احتمالی وویروس کرونا، از طریق دستگاه احراز هویت کد ملی رای دهندگان وارد و رای فرد در دستگاه ثبت قطعی می‌شود و در دیگر شعب مشخص است که این فرد یک مرتبه رای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر قاسمی بابیان اینکه با پشتیبانی مخابرات زیرساخت‌های لازم برای پوشش فضای انتخاباتی با بهره گیری از این دستگاه‌های هوشمند صورت گرفته افزود: این دستگاه‌های احراز هویت را وزارت کشور تامین کرده و از طریق ستاد انتخابات تحویل شعب اخذ رای این استان شده است.

وی در ادامه گفت: طبق پیش بینی درصورت اشکال در عملکرد دستگاه ها، دستگاه اضافی هم تامین شده و درصورت نیاز جایگزین می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: تعرفه به میزان لازم در مخازن مربوطه شعب اخذ رای این استان تزریق شده و درصورت نیاز شعب اخذ رای به تعدادبیشتر تعرفه هماهنگی لازم صورت گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری اصفهان کرونا شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل پخش فراورده های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند

 مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده علی نفتی گفت: موجودی جایگاهها و مخازن ذخیره تکمیل است

جعفر سالاری نسب در گفت و گو با ایلنا، در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل اظهار داشت: ما مشکلی بایت تامین بنزین نداریم و موجودی جایگاهها و مخازن ذخیره تکمیل است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده علی نفتی تاکید کرد: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با دبه وارد پمپ بنزین نشوید آغاز حمله ایران به اسرائیل (+عکس و فیلم)/ اسرائیل: از رسیدن پهپادها به اسرائیل جلوگیری خواهیم کرد

دیگر خبرها

  • سهامداران نگران نباشند/ بورس مقصد سرمایه‌ها می‌شود
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند
  • مردم نگران بنزین نباشند
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند/ موجودی سوخت جایگاه‌ها تکمیل است
  • مدیر عامل پخش فراورده های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند