Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مجید شجاع در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدامات امنیتی انتخابات به خوبی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه طی امروز دوم اسفند ماه سایر اقدامات پلیسی و انتظامی در سطح استان تشدید شده است، اظهار کرد: نیروهای پلیسی و انتظامی در راستای ایجاد فضایی امن برای برگزاری انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، سه هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی در استان تأمین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها برای تأمین امنیت انتخابات، آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند، افزود: امید است بتوانیم با انتخابی آگاهانه، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافزاییم.

کد خبر 4858285

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید شجاع نیروی انتظامی خراسان جنوبی انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس قزوین مجلس شورای اسلامی گرگان انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

سردار "عزیزاله ملکی" با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، به سوءاستفاده سارقان از سهل‌انگاری مالباختگان اشاره کرد و اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود. 

وی در ادامه از ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۱ سارق و ۵ مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین به کشف ۵ دستگاه خودرو سواری پراید و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد و بیان‌داشت: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟
  • حامی پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب هستیم
  • اخاذی میلیاردی با جعل عنوان نیروی ویژه حفاظت اطلاعات در مشهد