Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نمایده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: امروز در حقیقت همان تکمیل راهپیمایی است که  مردم در ۲۲ بهمن به عمل آوردند و شنبه نیز روز جشن ملی و جشن موفقیت ملت ایران است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در حاشیه انجام رأی خود در یکی از شعبات حوزه انتخابیه خرم‌آباد اظهار داشت: از برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت اجرایی و ناظران تشکر و قدردانی دارم و از مردم متدین و انقلابی شهر خرم‌آباد که از همان ساعت هشت صبح و قبل از آن در شعبه اخذ رای حضور پیدا کردند تا تجلی شعور و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبیعتا در همه شهرهای استان اکنون حضور در شعبه‌های اخذ رای به همین جمعیت انبوه و متراکم  است افزود: مجلس شورای  اسلامی یک ضلع کشور است که وظیفه قانون‌گذاری و نظارت  را دارد و به گونه‌ای عملکرد دو قوای دیگر نیز وابسته به مجلس شورای اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز رأی خود را به صندوق انداخت‌تجلی ارادات و اقتدار در گلزار شهدای کرمان / مزار حاج قاسم مرکز ثقل حضور پرشور مردم در انتخابات شد + تصاویرتازه‌ترین اخبار از انتخابات استان لرستان| آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز در حقیقت همان تکمیل راهپیمایی است که  مردم در 22 بهمن به‌عمل آوردند و شنبه نیز روز جشن ملی  و جشن موفقیت ملت ایران است، صرف نظر از نتیجه انتخابات چون حضور در این انتخابات همان ادامه راه امام(ره)، شهیدان بزرگوار و تبعیت از مقام  معظم رهبری است.

وی بیان کرد: روز شنبه صرف نظر از نتیجه انتخابات روز جشن ملی و روز موفقیت ملت ایران است و استان لرستان  که مرکز تدین و انقلابی گری  است همیشه در مقاطع حساس  وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

شاهرخی گفت: از همه هم استانی‌های تقاضا می‌کنیم که از همان اول صبح با امنیت، آرامش و عقلانیت در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند و بدیهی است که انتخابات همان طور که از اسمش پیداست گزینش است و مردم آزاد هستند به هر کسی که می‌خواهند رای بدهند ولی ما  این مملکت و استقلال و آزادی را با بهای سنگینی به دست آورده‌ایم و مجلس شورای اسلامی نیز  عصاره فضائل ملت است پس خوبان، نیکان  و بهترین‌ها باید حضور پیدا کنند  بنابراین در رای دادن حتما دقت نظر به عمل آورند.

انتهای پیام/642/ح

 

R41450/P/S6,72/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس ولی فقیه مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند