Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: دشمن با دیدن حضور پرشکوه مردم در انتخابات عقب نشینی می کند و این انتخابات یک جبهه مقاومت سیاسی مردمی در مقابل تعرضات سران استکبار است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم که در این جمعه آسمانی مردم عزیز با ایجاد شکوه حماسی بتوانند برگ زرین دیگری به تاریخ استان اضافه نمایند و مردم مثل همیشه پر شکوه در این عرصه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: انتخابات نشان از مردم سالاری دینی این انقلاب دارد، انقلاب اسلامی ایران مردمی است و در یک فضای آسمانی و الهی و دینی ظهور پیدا می‌کند. حضور مردم در انتخابات نشان از زنده مانی انقلاب و اعتماد و وفاداری مردم و همچنین معماری نو در عرصه های مختلف است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: مردم در صحنه های مختلف انتخابات می‌آیند و تجدید بنا می‌کنند و این باعث اقتدار دین و قدرت ملی و انجام اختیارات قانونی شده و هم این که مردم با شرکت خود در انتخابات سرنوشتشان را رقم زده و یک مجلس قوی ایجاد می‌کنند. 

نماینده ولی فقیه در بوشهر بیان کرد: مردم پایه اساسی این انقلاب هستند به همین خاطر موجب امید و نشاط اجتماعی و اقتدار می‌شوند و از سوی دیگر برای دوستان امید آفرین و برای دشمن ایجاد یأس و ناامیدی می کند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: این انتخابات یک جبهه مقاومت سیاسی مردمی در مقابل تعرضات سران استکبار است. امیدوارم مردم با حضور پرشکوه خود نشان دهند که بوشهری ها همچون همیشه در سطح کشور پیشگام هستند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود