Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به پیش‌بینی مشارکت ۶۰ درصدی مردم در انتخابات گفت: تا کنون مردم مافوق انتظارات و پیش بینی‌ها در شعب اخذ رأی حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت صبح امروز در ستاد انتخابات استان همدان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آغاز انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است اظهار کرد: بر اساس اقدامات انجام شده یک‌هزار و 287 شعبه اخذ رأی آماده  دریافت رأی مردم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۶ حوزه انتخاباتی فرآیند انتخابات در حال انجام است و تاکنون ۳۷ هزار نفر رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه حضور مردم تا این ساعت مافوق تصور ما بود تصریح کرد: مردم همواره پیشگام بودند و پیش از مسؤولان در صحنه به خوبی حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسردی مردم هستند ادامه داد: مردم ما هوشمندی لازم را دارند و با آگاهی و احساس مسوولیت به میدان آمدند تا دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کنند.

آزادبخت با اشاره به اینکه این انتخابات در سطح بین‌الملی بسیبار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: با حضور مردم امنیت کشور بیشتر تضمین خواهد شد و مشکلات جامعه نیز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال فشار آوردن به مردم هستند اما کاری از پیش نخواهند برد گفت: هر زمان که فشار دشمن بیش از حد بوده مردم بهتر و ثابت‌قدم‌تر به صحنه آمدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه 140 کاندیدا در سطح استان در حال رقابت هستند اظهار کرد: مردم در سطح کشور با صلابت پای صندوق رأی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه صد درصد اطمینان می‌دهم که انتخابات در سلامت کامل برگزار می‌شود افزود: خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم و با هر موردی که رخ داده، برخورد شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مسائل پیش پا افتاده و جزئی بسیار نادر است تصریح کرد: اگر هم موردی رخ دهد به شدت با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسائل انتظامی و امنیتی را رعایت کردیم ادامه داد: مسؤولیت حفاظت از صندوق با کمک انتظامی استان و نیروهای سپاه صورت می‌گیرد و هر صندوق سه یا چهار نفر مسؤول حراست هستند.

آزادبخت با بیان اینکه با توجه به رقابت تنگاتنگ حوزه‌ها و تعداد زیاد کاندیداها ممکن است انتخابات در چند حوزه انتخابیه به دوره دوم کشیده شود خاطرنشان کرد: ممکن است در نهاوند انتخابات به مرحله دوم برود اما این مردم هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات در سراسر استان نداشتیم گفت: بستر انتخابات به خوبی تدوین شده و آموزش‌های لازم به عوامل داده شده و امروز می‌بینیم که بدون تخلف و مشکل در حال برگزاری انتخابات هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه هر گونه انصرافی بلافاصله توسط فرمانداری به صندوق‌ها اعلام می‌شود اظهار کرد: بر اساس قانون، تبلیغات کاندیداها در نزدیکی شعب اخذ رأی باید پاکسازی شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود میانگین حضور مردم در انتخابات حدود ۶۰ درصد باشد افزود: با توجه به برآوردهای اولیه این حضور محقق خواهد شد.

آزادبخت با بیان اینکه تعرفه‌ها را با ۱۵ درصد بیشتر در اختیار شهرستان‌ها گذاشته شده است تصریح کرد: انتخابات گذشته را رصد و پردازش کردیم و به اندازه کافی تعرفه در اختیار شعب قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به اندازه‌ای که در جامعه شایعه شده در کشور وجود ندارد ادامه داد: اما وزارت کشور استفاده از استامپ را تنها برای مهر ضروری دانسته و برای اثر انگشت الزامی نیست.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان همدان انتخابات انتظارات رقابت رئیس ستاد انتخابات استان همدان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات تاکید کرد و از کاندیداها و هواداران‌شان خواست قانونمند و اخلاق مدار باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضائی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهادهای مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاق مداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

دادستان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود.

کد خبر 747351

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود