Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در پای صندوق‌های رای در شعبه شهید حقیقی شهرکرد اظهار داشت: امروز، روز پربرکتی برای جمهوری اسلامی است و مردم ولایتمداری که در عرصه‌های مختلف حضور پررنگ و منجسمی دارند در این رویداد بزرگ کشور نیز حماسه‌ساز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مردم بیدار، هوشیار و ولایتمداری که درعرصه‌های مختلف مشاهده کردیم امروز هم مانند همه صحنه‌های حساس گذشته حضور پرشور و فعالی خواهند داشت.

نکونام با اشاره به اینکه دشمنان ایران از همه جای جهان امروز به نظاره نشستند و رفتار ما را تحلیل می‌کنند، افزود: دشمن امروز بر اساس میزان مشارکت مردم تصمیم می‌گیرد و حضور مردم تحریم را کاهش می‌دهد، دشمن را مایوس می‌کند و مسئولان جمهوری اسلامی را امیدوار می‌کند.

او با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات استان، از مردم خواست: در ساعات اولیه پای صندوق رای بیایند و این تکلیف شرعی را به دقایق آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق های رای مشارکت مردم انتخابات مجلس شورای اسلامی امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود