Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@08:34:24 GMT

جبیره: کاش اسکوچیچ نیم فصل می رفت!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۳۳۴

جبیره: کاش اسکوچیچ نیم فصل می رفت!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، رضا جبیره درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت و نتایج ضعیفی که آنها در چند بازی گذشته گرفتند، گفت: متأسفانه تیم ما وضعیت خوبی ندارد و از زمانی که بحث جدایی اسکوچیچ مطرح شد مشکلاتی برای ما به وجود آمد و نتایج بدی گرفتیم. این موضوع تمرکز بازیکنان و خود اسکوچیچ را هم به‌هم زد و فکر می‌کنم اگر این مربی در نیم‌فصل جدا می‌شد کمتر دچار مشکل می‌شدیم و باشگاه هم به اندازه کافی فرصت داشت تا سرمربی جدید را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به انتقادهایی که از اسکوچیچ بابت قطع همکاری با صنعت نفت صورت گرفته است، تأکید کرد: اسکوچیچ به ما گفته بود که قصد ترک ایران و رفتن به کرواسی را دارد. او حتی گفت که مشکل خانوادگی و بیماری دارد. البته شاید حضور دراگان در تیم ملی هم اتفاقی بوده و در چند روز با فدراسیون به نتیجه رسیده باشد، ولی به‌هرحال این اتفاق رخ داد و من برای این مربی در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت در پاسخ به این پرسش که «آیا آنها می‌توانند نتایج اخیر را جبران کنند؟»، تصریح کرد: همه ما بابت نتایج اخیر ناراحت هستیم و تا همین چند هفته پیش در آبادان هیچ باختی نداشتیم. می‌دانیم هواداران هم ناراحت و نگران هستند، ولی امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم. نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا نتایج اخیر را جبران کنیم.

104 / 351 اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان نتایج اخیر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر،  گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و حتی سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

مجتبی نیک طبع، با بیان اینکه تالاب جازموریان  تالاب کم‌عمق و کاملاً فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند. 

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است وشرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌ کند.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر