Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران گفت: تاکنون قریب به 20 پرونده پیرامون تخلفات در روند ثبت نام و جریان انتخابات، تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «علی القاصی»، دادستان تهران، امروز پس از حضور در شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از عرصه هایی است که حضور مردم دشمن را دچار یاس و ناامیدی می‌کند، مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که از شعور و بینش سیاسی و دشمن دشمن شناسی بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با حضور خود به دشمنان اعلام کردند که نقشه ها و توطئه های آنان تاثیری در اراده شان ندارد و کماکان در دفاع از این انقلاب و نظام در صحنه هستند و با حضور خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کنند، مردم با حضور خود در صحنه های مختلف نشان می‌دهند که مدافع ارزش ها و منافع ملی هستند و با این حضور خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و در نتیجه بیعت مجدد خود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را به اثبات رساندند.

دادستان تهران عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات بیانگر این است که اعمال تحریم های شیطان بزرگ و ایادی اش علیه مردم ایران هیچگونه اثری نداشته است؛ چرا که دشمنان تحریم‌ها را علیه مردم ما اعمال کردند تا مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین شده و از آنان جدا شوند، اما راه به جایی نبردند، مردم خودشان نظام جمهوری اسلامی را به وجود آورده اند و پای آن می‌مانند و قطعاً برای حفظ و تداوم آن با تمام وجود در صحنه خواهند بود.

القاصی مهر اظهار کرد: جلوه حضور مردم در انتخابات بیانگر این مطلب است که آنان به دنبال حفظ و تداوم نظام جمهوری اسلامی هستند. ما بسیار خوشحال هستیم از اینکه چنین مردمی با شور و بینش سیاسی بالا داریم و این مردم با حضور خود نشان دادند که به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری علاقه‌مند هستند و دست دشمنان را در همه صحنه‌ها کوتاه می‌کنند.

دادستان تهران در پاسخ به خبرنگار سیاسی برنا درباره تخلفات انتخاباتی گفت: با توجه به اینکه ما شعب ویژه ای را برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی اختصاص دادیم، تاکنون قریب به 20 پرونده پیرامون تخلفات در روند ثبت نام و جریان انتخابات، تشکیل شده است. این پرونده ها در حال رسیدگی است. تعدادی را هم که اتهام متوجه آنهاست در بازداشت به سر می‌برند و تعدادی هم آزاد هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مردم با حضور خود دادستان تهران جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد