Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با ادامه فعالیت سامانه بارشی، امروز در مناطقی از شمال شرق کشور بارش برف و باران  در سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده باران رخ می دهد و این سامانه بتدریج از کشور خارج می شود.   از اواسط شنبه تا بعد از ظهر یکشنبه با عبور سامانه به نسبت ضعیف و سریع بارشی، در مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراگنده برف و باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ظهر دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور در دامنه های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب غرب  بارش برف و باران و در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و عربی و مرکز کشور بارشراکنده رخ می دهد که باارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

سه شنبه این سامانه تقویت شده و نیمه غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز و شمال شرق را در بر می گیرد.

در این مدت شدت بارش در سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی وغرب کشور خواهد بود. همچنین اواخر سه شنبه با  توجه به جریانات شمالی، دمای هوا در نوار شمالیث کشور بطور محسوسی کاهش یافته و با افزایش سرعت وزش باد، دریای خزر مواج خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا اقتصاد ایران برف و باران دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق