Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای شبکه خبری روسی آر تی از شلیک چند موشک از یمن به سمت اهدافی در عربستان خبر داد، که همزمان با سفر پمپئو به این رژیم شاهنشاهی صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر گزارش شبکه خبری روسی آر تی همزمان با سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به عربستان چندین موشک از سمت یمن به سمت اهدافی در عربساتن شلیک شد، که بنابر این گزارش ظاهرا تعدادی از این موشک‌ها رهگیری و منهدم شده‌ااند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تعدادی از این موشک‌ها به سمت پالایشگاه‌های نفتی در حومه شهر یانبو واقع در خطوط ساحلی عربستان با دریای سرخ شلیک شده اند که با موفقیت به هدف اثابت کرده‌اند، آرتی مدعی شد مقامات عربستان هنوز اثابت این موشک‌ها با پالایشگاه یانبو را تایید نکرده‌اند و هنوز جزئیاتی از میران خسارت وارده منتشر نشده است.

رژیم سلطنتی عربستان در بیانیه‌ای صبح امروز از شلیک چند موشک توسط حوثی‌های تحت حمایت ایران خبر داد و مدعی شد که این موشک‌ها، شهرها و شهروندان عربستانی هدف گرفته بودند که نقض آشکار قوانین بین المللی است و پدافند هوایی این کشور با موفقیت توانست این موشک‌ها را منهدم کند.

در ادامه دو ویدئو از اکانت‌های توییتری وابسته به جریان ضدانقلاب منتشر شد که قصد داشت از لحظه انهدام موشک‌های یمن خبر دهد، اما در این ویدئوها نیز جزئیاتی از تقابل موشکی مشاهده نمیشد، بلکه تنها یک موشک کروز در حال پرواز بود.

مایک پمپمئو که به بهانه "مقابله با تهاجمات ایران" همزمان در عربستان به سر می‌برد همراه محمدبن سلمان از نیروهای آمریکایی مستفر در عربستان بازدید کردند و به ادعای خود راهکارهای مقابله با آنچه آنان "تهاجمات ایران" نامیده‌اند، پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در فارس

دریافت 41 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رویداد قرآنی و نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف حفظ، تبیین و تفسیر ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم به صورت کشوری و در تمام استان‌ها آغاز شده است.

بر همین اساس روزانه یک سوال مطرح و در پایان آن روز و پس از اعلام اسامی برندگان جوایز ارزشمند مادی و معنوی به آنها اعطا می‌شود.

سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان فارس نیز بامداد امروز پنجشنبه همزمان با آغاز هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان اعلام شد.

همراهان قرآنی برای شرکت در این مسابقه در استان فارس کافی است عدد گزینه صحیح را تا ساعت ۲۳ امشب به شماره ۳۰۰۰۲۳۳۰ پیامک کنند.

کد خبر 6063924

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در فارس
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • پاسخ حزب‌ الله لبنان به جنایت الهباریه با موشک‌ باران کریات شمونه
  • پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم
  • پاسخ اولیه حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کرار؛ یک پرنده با چندین مأموریت است
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • شلیک ۸ راکت از نوار غزه به جنوب سرزمین‌های اشغالی