Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:33:59 GMT

تابش: انتخابات راه را بر رادیکالیزم می بندد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۵۱۴

تابش: انتخابات راه را بر رادیکالیزم می بندد

به گزارش جماران؛ تابش پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: «انتخابات محملی برای بروز اراده ملت در تعیین سرنوشت خویش است.»

وی افزود: «تا آنجا که می‌توانیم باید از این ظرفیت استفاده کنیم.» 

نماینده اردکان با تاکید بر حضور سلایق مختلف در انتخابات گفت: «انتخابات راه را بر رادیکالیزم می بندد و اراده مردم را متجلی می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تابش در پایان گفت: «به رغم همه نامهربانی ها در حذف بخشی از نیروهای مدافع حقوق مردم و دلبسته به ایران و نظام، برای تحقق شعارهای انقلاب از جمله «عدالت»، «استقلال»، «آزادی» ،«مبارزه با فساد»، «دفاع از حقوق مردم» ، «پیشرفت و توسعه کشور» و «ضرورت پیشبرد اصلاحات »در انتخابات شرکت کردم.»

 

 

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات مجلس محمدرضا تابش انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب: "محمدباقر قالیباف" در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخار مان دارد، شاد کرد، گفت: اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود و در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود.
 
وی ادامه داد: "إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ". رحمت خدا به قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی و درود خدا بر ارواح طیبه سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این واقعیت که انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است، بیان کرد: دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته ملت‌های خود یعنی تنبیه متجاوزان صهیونیستی، در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌های خود قرار ندهند.
 
قالیباف اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هرگونه تهدید از مبداء هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشاء تهدیدات را در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، افزود: بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران که نشان داده غیرت‌مندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند با اقتدار به این موضوع عمل کرد.
 
تشکر ویژه قالیباف از حافظان امنیت کشور
وی ادامه داد: دولت‌های مسلمان، با پیروی از خواسته ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت ‌ها قرار ندهند؛ جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هر گونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نمایندگی از مردم، از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر می‌کنم؛ خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید. سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی محکم و پشیمان‌کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.
 

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • «سفره افطار» به‌مثابه یک فناوری اجتماعی
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم