Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۴۰۰ خبرنگار مقیم و غیرمقیم رسانه‌های خارجی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را پوشش خواهند داد.

 برای انتخابات مجلس یازدهم، ۱۹۲ روادید مطبوعاتی برای نمایندگان غیرمقیم رسانه‌های خارجی وابسته به ۸۰ رسانه و ۲۳ کشور جهان، صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشارکت ۳۰۰ نماینده مقیم وابسته به ۱۷۰ رسانه از ۳۴ کشور در پوشش خبری این دوره از انتخابات، تعداد نمایندگان رسانه‌های خارجی در انتخابات مجلس شورای را بیش از ۴۰۰خبرنگار از بیش از ۲۳۲ رسانه است.

حضور در نشست خبری ریاست جمهوری، سخنگوی شورای نگهبان، رئیس ستاد انتخابات کشور پیش از انتخابات و پوشش مراسم رای دهی مقام معظم رهبری به عنوان اولین فعالیت خبری نمایندگان رسانه‌های خارجی همزمان با آغاز اخذ رای در سراسر کشور، از جمله فعالیت‌های خبری نمایندگان رسانه‌های خارجی است که با هماهنگی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 98 اخبار مجلس رسانه های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) با حضور رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود ...

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!