Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@17:22:04 GMT

۵ گزینه جذاب برای دستیاری اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۶۱۹

۵ گزینه جذاب برای دستیاری اسکوچیچ

به گزارش همشهری آنلاین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قرار است به زودی یک مربی ایرانی را به عنوان دستیار خود انتخاب کند.

از کریم باقری، محرم نویدکیا، سهراب بختیاری زاده، پیروز قربانی و وحید هاشمیان به عنوان گزینه های دستیاری اسکوچیچ نامبرده می شود.در میان گزینه های اسکوچیچ شانس وحید هاشمیان با توجه به حضور در ترکیب کادر فنی سابق بیش از سایر گزینه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم باقری مربی پرسپولیس پیش از اینعنوان کرده بود پیشنهادی به او برای حضور در تیم ملی نشده است و باید دید او که در این سالها نقش غیر قابل انکاری در موفقیت های پرسپولیس داشته در صورت دریافت این پیشنهاد حاضر به جدا شدن از پرسپولیس خواهد شد یا نه.

کد خبر 485558 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که همیشه خود را به عنوان مرد مبارز با موضوع دلالی در فوتبال ایران مطرح کرده، بار دیگر خطاب به هواداران پرسپولیس توصیه کرده که در این دام نیفتند.

درویش در خصوص بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد، می‌گوید: در ۱۵ تیم دیگر لیگ تا حالا کسی گفته چرا قرارداد بازیکنانتان را تمدید نمی‌کنید؟ دیگر صحبت و حاشیه‌ای برای تیم نمانده و دلال‌ها دیگر بحثی ندارند و به همین دنبال این هستند که ماجرایی برای پرسپولیس درست کنند و دیدند بهترین فرصت است که این موضوع را مطرح کنند. تیم‌های رقیب ما برای تمدید با بازیکنانشان شروع به مذاکره کرده‌اند؟

او سپس به مخالفت‌هایی که در خصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس وجود داشت اشاره کرد و گفت: همان روزها هم می‌گفتم این مخالفت‌ها مخالفت‌های دلالی است. دلال‌ها بودند که دامن می‌زدند تا فضا را آلوده کنند.

وی افزود: مهم‌ترین فردی که می‌توانستم از او درباره انتخاب اوسمار سوال کنم، آقای پروین بود و شاید راهنمایی‌های ایشان هم پشت‌گرمی بیشتری برای ما بود. حتی بازیکنان تیم هم می‌گفتند مربی‌ای که یک سال و نیم با تیم کار کرده از مربی‌ای که تازه از راه برسد، مثمرثمرتر است.

کد خبر 845072 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین

دیگر خبرها

  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • فرهاد چیذری درگذشت