Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ شماره 19 خود آورده است: اعضا شعب اخذ رای حتماً در مدت زمان اخذ رأی مبادرت به روشن نمودن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رأی نمایند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور در متن اطلاعیه شماره ۱۹ آ مده است:

به اطلاع اعضای محترم شعب اخذ رأی می‌رساند؛ حتماً در مدت زمان اخذ رأی مبادرت به روشن نمودن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رأی نمایند تا دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور که از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌گردد را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً یادآوری می‌گردد اطلاعیه‌ها به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور بوده و رعایت آن الزامی است.

کد خبر 411427

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اراده ملت ستاد انتخابات کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد انتخابات کشور اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد