Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:15:57 GMT

۵۰۰۰ نفر امنیت انتخابات استان همدان را تأمین می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۶۵۱

۵۰۰۰ نفر امنیت انتخابات استان همدان را تأمین می‌کنند

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم برای انتخابات بحث امنیت است، گفت: در سایه امنیت مردم در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند و رأی خواهند داد.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه در استان همدان حدود ۱۳۰۰ صندوق اخذ رأی شهری، روستایی و سیار داریم، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ایجاد امنیت قرارگاه امام علی (ع) برای امنیت انتخابات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما برنامه ریزی های خاصی را در حوزه انتظامی و ترافیکی مد نظر قرار داده‌اند تا امنیت لازم مهیا شود، گفت: برای تمام صندوق‌ها تعداد نفرات مورد نیاز مشخص شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه برای تأمین امنیت انتخابات استان همدان بیش از ۵ هزار نفر پیش بینی شده‌اند که بیش از ۹۰ درصد این نفرات برای صندوق‌ها، واحدهای گشتی و ایست و بازرسی‌ها مدنظر هستند، گفت: تیم‌های متعددی به عنوان ناظر برای سرکشی از صندوق‌ها تشکیل و مأموران تأمین امنیت صندوق‌ها مدنظر قرار گرفته‌اند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه آموزش‌های لازم در این راستا صورت گرفته است، گفت: برای تمام شعب اخذ رأی پیش بینی‌ها صورت گرفته و مشکلی وجود نخواهد داشت.

کد خبر 4858338

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 فرماندهی انتظامی همدان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا استان همدان صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و اظهار داشت: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: تعداد ۷ هزار و ۲۵۴ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۲ هزار و ۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۲۳ درصدی است.

سردار بنی اسدی فر اضافه کرد: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بوده و این در حالی است به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطر نشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش ۸۱ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

سردار بنی اسدی فر در پایان تصریح کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

کد خبر 6063369

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • فراجا برای تأمین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است