Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی دهشیری گفت: شناسایی شایعه سازان حوزه انتخابیه اردکان در دستور کار دادستان اردکان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، غلامعلی دهشیری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، درارتباط با موضع دادگستری استان در واکنش به شایعه کنندگان تائید صلاحیت نماینده مردم اردکان ابراز داشت: این شایعه برای مدت بسیار کوتاهی در فضای مجازی مطرح شد که با اطلاع رسانی ریاست محترم هیئت نظارت استان و فرماندار اردکان این شایعه تکذیب و نقش برآب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان یزد تاکید کرد: البته با دستوری که به دادستان محترم اردکان دادیم این موضوع در حال پیگیری است و به دنبال شناسایی عاملان این شایعه هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

محمد طالبی چاری افزود: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846790 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی دانش آموز تصادف

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان