Web Analytics Made Easy - Statcounter

صف های طولانی رای دهندگان در حالی که ویروس کرونا دستمایه دشمنان برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات شده بود، نمایش اقتدار ملی و نه دوباره ملت به توطئه های دشمنان است.

خبرگزاری شبستان _خرم آباد، کرونا ویروس ماه هاست که جهان را به چالش  کشیده است، ویروسی که به رغم شباهت بسیار شبیه سرماخوردگی است اما به دلیل یافت نشدن داروی آن بسیار خطرناک برای گروه های حساس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ویروس بسیار هوشمندانه در شب قبل از انتخابات در کشور بیداد باعث ایجاد ترس در دل مردم می شود.

 

 برخی نیز آگاهانه و یا نا آگاهانه همگام با توطئه های دشمنان خبرهای مختلفی از درگیری مردم با ویروس کرونا را در فضای مجازی پخش کردند، به نوعی که فضای مجازی درگیر خبر تمام شدن ماسک ها و مایع های ضدعفونی کننده شد.

 

در این بین برخی پا را فرا تر گذاشته و همگام با توطئه های دشمنان در فضای مجازی استامپ اثر انگشت  شعب اخذ رای را عاملی برای گسترش ویروس کرونا اعلام می کنند.

 

گرچه پیشگیری برای  سلامت شرط اول عقل است، اما اندکی بصیرت گویای دستان خصم دشمنان در پی انتشار این خبر در سطح کشور هستند.

 

در پی خبر مبتلا شدن چند هموطن در دیگر استان ها به کرونا ویروس، ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان به توافق رسیده اند که برای گرفتن اثر انگشت از رای دهندگان با استامپ حذف شود.

 

اما هنوز بسیاری از مردم از این تدبیر ستاد انتخابات کشور بی خبر بودند که مردم با اراده آهنین صف های طولانی را در شعب اخذ رای راه انداختند.

 

امروز به رغم سرمای صبحگاهی پس از بارش برف و باران در شبانه روز قبل از انتخابات مردم بویژه کهنسالان به عنوان قشر آسیب پذیر اعلام شده در برابر ویروس کرونا در صف های طولانی مقابل شعب اخذ رای به انتظار بازگشایی شعب نشستند.

 

مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با حضور خود بار دیگر با جوهر قلم خود بر توطئه های دشمنان خط بطلان کشیدند.

 

به عشق رهبر و برای وطن در انتخابات شرکت کرده ام

 

علی محمد رضایی پیرمرد حدود 70 ساله  خرم آبادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: امروز تنها به عشق رهبر معظم انقلاب و برای قدر دانی از خون سردار سلیمانی  از ساعت 6 صبح و در این سرما در صف ایستاده ام.

 

وی افزود: امروز آمده ام که بگویم تا جان در بدن داریم از دستاوردهای خون شهیدان صیانت خواهیم کرد.

 

وی  در جواب این سوال که از کرونا ویروس نترسیدن، افزود: کرونا هم یک بیماری است که با پیشگیری می توان از آن در امان بود، ویروس واقعی دسیسه های دشمنانی است خون جوانان وطن را نشانه گرفته اند.

 

رضایی پور افزود: حرکت در مسیر شهدا و رهنمود های رهبر معظم انقلاب مهم ترین راه شکست توطئه های دشمنان و صیانت از دستاوردهای خون شهیدان است.

 

شرکت در انتخابات، سهم ملت  برای رقم زدن آینده ای بهتر است

 

مرتضی آقایی جوان رای اولی خرم آباد هم  که با نشاط در صف ایستاده است و با دوستان خود گرم صحبت است، گفت: شرکت در انتخابات حق مردم برای رقم زدن آینده ای بهتر است.

 

وی با بیان اینکه با جان و دل در این انتخابات شرکت کرده ام، افزود: امروز آمده ام تا با رای خود در سرنوشت کشور و استان سهم خود را ادا کنم.

 

آقایی با بیان اینکه خطر ویروس کرونا می تواند جدی باشد، بیان کرد: با رعایت نکات ایمنی انشاء الله این بلا رفع خواهد شد و مردم در امان خواهند ماند.

 

مشارکت مردم بستر انتخاب مجلس قوی است

 

مرضیه حسنوند بانوی میانسال خرم آبادی هم در این مراسم با بیان اینکه از هفت صبح در صف انتخابات هستم، افزود: هم اکنون دو فرزند خردسالم در منزل خواب هستند اما آمده ام که وظیفه خود در برابر خون شهیدان، وطن و ولایت عمل کنم.

 

وی با بیان اینکه آمده ام که با رای خود گامی در راستای انتخاب مجلس اصلح و قوی بردارم، افزود: مجلس قوی می تواند در مبارزه با فساد و مقابله با توطئه های دشمنان موثر باشد.

 

حسنوند با بیان اینکه امروز با ماسک برای شرکت در انتخابات آمده ام، افزود: با رعایت نکات ایمنی و با افتخار در انتخابات به عنوان حق ما برای مشارکت در سرنوشت کشور شرکت می کنیم.

 

برای قدر دانی از خون سردار سلیمانی در انتخابات شرکت کرده ام

 

مروارید رمضانی بانوی کهنسال لرستانی هم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امروز به عشق رهبری و برای قدر دانی از خون سردار سلیمانی در انتخابات شرکت کرده ام.

 

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون خون شهیدان وسردار سلیمانی هاست، افزود: آمده ام تا جهانیان بدانند قدر دان خون سردار سلیمانی هستیم و با جان و دل در این انتخابات شرکت می کنیم.

 

مردم امروز با آگاهی و مسئولیت شناسی در شعب اخذ رای حضور یافته اند و با هر رای مردم تیری به سمت دشمنان در کمین نشسته رها می شود و دشمن را به عقب بر می گرداند.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شکوه حضور ویروس کرونا انتخابات انتخابات شرکت کرده ام خون سردار سلیمانی توطئه های دشمنان صف های طولانی شعب اخذ رای خون شهیدان آمده ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شباب الاهلی در حالی مقابل اتحاد کلبا به میدان رفته که این بازی تقابل بین دو بازیکن ایرانی این تیم، سعید عزت اللهی و مهدی قایدی، است که هر دو در ترکیب اصلی تیمشان به میدان رفته اند.

پس از پاس گل مهدی قایدی در شروع بازی و پیش افتادن، شباب الاهلی کنترل بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را هم انجام داد اما بهترین فرصت این تیم در دقیقه 39 روی یک ضربه پنالتی بود اما ژسوس نتوانست دروازه اتحاد کلبا را باز کند.

ویدئو: 330651

با این حال در وقتهای تلف‌شده همه چیز به سود شباب الاهلی تغییر کرد؛ جایی که آنها در دقیقه 45+1 یک گل زدند و چهار دقیقه بعد نوبت به سعید عزت اللهی رسید که دروازه را باز کند.

بعد از ارسال کرنر عزت اللهی که جایگیری خوبی داشت، روی توپ سوم بی معطلی شوت خود را به گوشه دروازه اتحاد کلبا زد و توپ به شکلی دقیق در درون دروازه حریف قرار گرفت.

این در حالی است که سعید عزت در بازی قبلی از پشت محوطه جریمه با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرده بود و حالا بار دیگر موفق به گلزنی برابر این تیم شد.

عزت اللهی بعد از گل خوشحالی جالبی داشت و در حالی که دست خود را روی گیجگاه گذاشته بود، احتمالا به همین هوشمندی و جایگیری خود در صحنه استفاده از توپ سوم اشاره می‌کرد.

با این گل شباب الاهلی فعلا توانسته اتحاد کلبا را شکست دهد و بعد از غافلگیری اولیه، گام مهمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!