Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مصطفی محامی در حاشیه شرکت در یازدهمین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی در سطح جهان صادر شده و شاهد نفوذ آن و توسعه فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جوامع مختلف می‌باشیم.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی، گفت: دشمن با تبلیغات سو، در حال تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در صحنه‌هایی به مثل انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان، تصریح کرد: شرکت در انتخابات، وظیفه ملی، عقلی، شرعی و حق قانونی هر فرد است و توصیه می‌شود در اول وقت افراد دارای شرایط قانونی، پای صندوق رأی آمده و رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

کد خبر 4858350

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند را تبریک عرض میکنم.
حجت الاسلام عادل پور افزود: دشمن حماقت بزرگی انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد.
وی تصریح کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد.
از مردم تشکر ویژه می کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و حمایت کردند.
حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سم مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند.
قوة قضائیه باید با قاطعیت حضور پیدا کند.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد