Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@19:46:50 GMT

کشور بازهم خاموشی خواهدداشت؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۸۴۴

چند روز پیش به دلیل وجود محدودیت سوخت برای نیروگاه‌ها کشور با خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده مواجه شد اما اکنون سخنگوی صنعت برق شرایط شبکه برق را کاملا نرمال پیش‌بینی و اعلام کرده است که دیگر خاموشی برنامه‌ریزی شده نخواهیم داشت. ناطقان: مصطفی رجبی با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت شبکه برق کشور کاملا پایدار است و هیچ محدودیتی برای تامین برق مشترکان وجود ندارد، اظهار کرد: در روزهای پیش‌رو به هیچ عنوان خاموشی برنامه‌ریزی شده نخواهیم داشت و تمام کارها بر اساس برنامه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره وضعیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، تاکید کرد: اکنون برای تامین سوخت نیروگاه‌ها نیز مشکل جدی وجود ندارد و با هماهنگی که با وزارت نفت، شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت انجام شده، سوخت نیروگاه‌ها در شرایط نرمالی تحویل داده می‌شود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: میزان مصرف سوخت گاز نیروگاه‌ها به نسبت سوخت مایع افزایش یافته و اکنون نیروگاه‌ها بیشتر از گاز استفاده می‌کنند به‌گونه‌ای که سوخت اغلب نیروگاه‌ها گاز است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات نیز، گفت: مقرر شده که صادرات برق افزایش پیدا نکند اما آنچه که متعارف بود، در حال انجام است البته باید گفت میزان سوخت مصرفی برای تولید برق به منظور صادرات حدود یک درصد گاز مصرفی در بخش خانگی است. منبع: ایسنا برچسب ها: خاموشی ، برق ، محدودیت سوخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خاموشی برق محدودیت سوخت نیروگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص خاموشی شب گذشته در پل خواجو اظهار کرد: خاموشی کامل پل خواجو نبوده و قسمتی از جنوب پل دچار خاموشی شده بود.

وی با بیان اینکه هنوز علت دقیق خاموشی مشخص نیست، افزود: کارکنان بخش نت شهرداری همراه با کارکنان اداره برق شهرستان در حال بررسی دقیق خاموشی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احتمالاً ۲ کابل برق رسانی دچار آسیب شده بود، ادامه داد: این خاموشی پس از ساعتی برطرف شده است.

کد خبر 6064152

دیگر خبرها

  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • آبگیری ۳۸۱ میلیون‌مترمکعبی آب در سد کهیر
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • تولید ۷۵ درصد برق نیروگاه‌های برقابی کشور در خوزستان
  • ارسال هوایی کمک‌های انسانی به غزه بازهم قربانی گرفت
  • اتصال واحد سوم گازی نیروگاه گهران سیرجان به شبکه برق کشور