Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار قم گفت: تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات و پیشتازی مردم قم همچون سال‌های گذشته در این دوره اندیشیده شده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست دقایقی پیش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیار شماره 435 انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس در سخنانی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات و پیشتازی مردم قم همچون سالهای گذشته در این دوره  اندیشیده شده است.

انتخابات ایران| آیت‌الله سبحانی: ‌مردم به افراد فاضل، عالم، کاردان و عاقل رأی دهندانتخابات ایران| ‌حضور پرشور مردم ولایت مدار استان قزوین پای صندوق های رایانتخابات ایران| نماینده ولی‌فقیه در گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

سرمست بیان کرد: استفاده از تجهیزات شخصی برای استفاده از دستگاه های احراز هویت مقرر شده تا استفاده از استامپ الزامی نباشد و مردم با اطمینان از امنیت کامل در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برآوردها از مسئولیت شناسی مردم قم همچون ادوار گذشته است و در این انتخابات نیز با شور شرکت خواهند کرد، گزارش های سر صندوق ها نیز از این موضوع حاکی است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات ایران مردم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، رئیس کمیسیون های مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میادین جدید یا مشترک اقدام نماید.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر این که این مصوبه را بر خلاف بخش هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره ای اشکالات دیگر نظیر فقدان ظرفیت های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم درصندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در مورد مصلحت مورد نظر مجلس با اصلاحات بعمل آمده توسط کمیسیون اقتصادی رای گیری بعمل آمد که رای لازم را به دست نیاورد.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود