Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@10:48:56 GMT

استخدام کارشناس سئو در تهران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۵۸۶۴

کارشناس سئو جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنا به امور تبلیغات متعهد و با انگیزه مهارت در بهینه سازی داخلی سایت on-page seo مهارت در بهینه سازی خارجی سایتoff-page seo تسلط به linkbuilding وشناخت لینک با کیفیت تسلط به ابزارهای چک کننده سئو و آنالیز سایت توانایی برنامه ریزی و تعیین استراتژی محتوی آشنا به اصول تولید محتوی و tag ها آشنایی به الگوریتم های گوگل حقوق ثابت بیمه  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس

ایمیل hriron@yahoo.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار اشکذر به تشریح مهمترین اقدامات انجام شده توسط این شهرداری در پروژه سایت ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر در شش ماهه گذشته پرداخت.

 

دهقان منشادی با بیان اینکه عملیات خاک برداری پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، گفت: خاک برداری و آماده سازی پروژه در قالب دو فاز تعریف شده که در فاز اول تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاک برداری شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خاک ریزی، بستر سازی و مخلوط ریزی فاز یک در حال انجام است اظهار داشت: ۸ هزار متر مکعب خاک ریزی، ۸۰ هزار متر مربع بستر سازی و ۱۵ هزار متر مکعب مخلوط ریزی پروژه انجام شده و روند اجرای پروژه نیز به خوبی در حال دنبال شدن است.

 

شهردار اشکذر ادامه داد: با توجه به طراحی اولیه صورت گرفته از پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر تعداد ۱۷۵۶ قطعه زمین در نظر گرفته شده که با آماده سازی فاز اول پروژه ۸۶۲ قطعه زمین جهت تحویل به متقاضیان واجدشرایط آماده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود
  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار