Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به احراز هویت الکترونیکی و عدم امکان رای مجدد و موافقت شورای نگهبان، استفاده از استامپ و ثبت اثر انگشت رای دهندگان الزامی نیست و چنانچه شهروندان تمایلی به استفاده از استامپ ندارند، الصاق مهر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شناسنامه فرد رای دهنده کفایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زینی‌وند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی و همزمان با سراسر کشور، کار رای گیری در یکهزارو۶۸۹ شعبه اخذ رای استان راس ساعت ۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان افزود: شهروندان برای رای دادن حتما بایستی کارت ملی یا شماره ملی و اصل شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 دوم اسفند 98 سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بزودی از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز می‌شود.
سید محمد رضا سیدحسینی افزود: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت خانه و مشارکت کشاورزان ۳۱ هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
سید حسینی بااشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری گفت: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان
  • رگبار پراکنده باران درنیمه شمالی سیستان وبلوچستان
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • ورود بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی به سیستان وبلوچستان
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند