Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: اصلاح امور کشور که از سوی برخی منتقدان تاکید می‌شود، از مسیر استقرار مجلسی شایسته امکان‌پذیر خواهد بود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی امروز صبح در حاشیه شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در مصلای امام خمینی(ره) اردبیل تصریح کرد: گروهی به شرایط کشور انتقاد می‌کنند و همین موضوع باید بهانه‌ای برای شرکت در پای صندوق‌های رأی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تاکید به اینکه انتخابات سرنوشت‌ساز است و فرصتی فراهم شده در سایه پیروزی انقلاب و خون شهدا محسوب می‌شود گفت: حضور در انتخابات دین ملی و واجب شرعی است.

انتخابات ایران| حضور پرشور مردم ولایی دارالارشاد اردبیل در پای صندوق‌های رأیانتخابات نِماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران استتازه‌ترین اخبار از انتخابات استان اردبیل| حضور پرشور مردم در رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس

وی با بیان اینکه کنار کشیدن از انتخابات گناهی بزرگ در چارچوب دین است اضافه کرد: تلاش منافقان و دشمنان اسلام این است که مردم را از حضور و مشارکت در انتخابات منصرف کنند.

امام جمعه اردبیل با تاکید به اینکه در سال 1357 بنای انقلاب اسلامی با جانفشانی و رشادت شهدا گذاشته شد، گفت: حتی منتقدان به وضعیت کشور امروز فرصت دارند در تغییر وضعیت کشور مشارکت کنند.

عاملی با بیان اینکه انتخابات از سویی نمود عینی انسجام ملی در یک جامعه است، ادامه داد: انتخابات سلاح مقابله با دشمنی است که آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته است و نباید سلاح خود را در مقابل دشمن بر زمین بگذاریم

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید به اینکه مشارکت امروز در واقع مشارکت در اصلاح امور به نفع آیندگان است، اضافه کرد: انتظار می‌رود هر شهروندی در راستای عمل به دین خود در انتخابات شرکت کرده و مسئولیت خطیر خود را پیاده سازد.

انتهای پیام/136/ح

R41374/P/S6,49/CT1 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود