Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق دیپلم صنایع جنسیت:آقا آشنا با کامپپوتر حداکثر 30 ساله فوق دیپلم مکانیک جنسیت:آقا آشنا با کامپیوتر حداکثر 30 ساله  جهت کار با دستگاه لیزر CNC از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02144195224 ایمیل job@asiab.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir آدرس: محدوده ایران خودرو و حومه

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت فوق دیپلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم از برقراری محدودیت‌های ترافیکی جهت برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: با توجه به مصوبات استانی در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ممنوعیت تردد و توقف در معابر اطراف حرم مطهر در شب‌های قدر به شرح زیر برقرار می گردد.

➖خیابان امیر کبیر(خیابان اراک) حدفاصل پل آهنچی تا سه راه خورشید

➖خیابان معلم از تقاطع شهدا به سمت تقاطع حجتیه

➖بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه

➖کلیه معابر فرعی منتهی به این محدوده‌ها

وی افزود: با توجه به حجم ترافیک معابر در صورت نیاز محدودیت ها به حلقه بعدی گسترش می یابد. همچنین جهت برگزاری مراسم  مسجد مقدس جمکران در محدوده بلوار نرجس خاتون (رینگ اول) ممنوعیت توقف اعمال می گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: به شهروندان عزیز توصیه می شود حتی الامکان از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده نموده و در صورتی که قصد دارند با خودروی شخصی به حرم مطهر مراجعه نمایند از ظرفیت پارکینگ های شهید کاظمی در بلوار منتظری روبروی پل نیروگاه و پارکینگ شرقی و زمزم در بلوار عماریاسر استفاده نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم
  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • بازدید گردشگران نوروزی از پارک ژوراسیک و اسپایدر تهران + فیلم
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • اهدای دیپلم شجاعت به نوجوان مسلمان روسی
  • ۸ اشتباهی که ایمیل شما در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کند
  • زیر گرفتن مکانیک در پی سهل انگاری راننده (فیلم)
  • (ویدئو) زیر گرفتن مکانیک در پی سهل انگاری راننده