Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: امروز حضور مردم در پای صندوق‌های رای ضرورت دارد.

فتح‌الله حقیقی صبح امروز در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضرورت دارد و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت مردم ولایت‌مدار استان زنجان، همیشه در همه عرصه‌ها پشت نظام و رهبری بودند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید دارند و برای رسیدن به اهداف عالیه نظام باید همه ما با اقتدار پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: مردم ما تماشاچی نیستند و نخواهند بود و مثل همیشه با صلابت در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و مردم در این روز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای وحدت و انسجام را تقویت می‌کنند

حقیقی با اشاره به  عملکرد استکبار و آمریکای جنایت‌کار در ترور شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: پس از ترور شهید سردار سلیمانی، نه تنها وحدت مردم تقویت شد، بلکه بر عزت کشورمان هم افزوده شد. شاهد بودیم که با ترور شهید سلیمانی مردم ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی نکردند و بیش از گذشته، پای نظام و رهبری هستند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: مردم ایران، آزادانه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و در حاکمیت کشور تصمیم‌گیر هستند. ارتقای نظام و مقوم‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در پای صندوق‌های رای تقویت و تثبیت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان انقلاب اسلامی دوم اسفند 98 انتخابات 98 مردم در پای صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • تنبیه اسرائیل ضرورت داشت