Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:39:16 GMT

مشارکت پرشور اردبیلی‌ها در انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۰۱۵

مشارکت پرشور اردبیلی‌ها در انتخابات مجلس

بهروز ندائی پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعبات رأی گیری حوزه انتخابیه اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طبق آماری که از سامانه در نظر گرفته شده ارائه گردیده در ساعات اولیه صبح شاهد استقبال کم نظیر و مناسب اهالی استان اردبیل در پای صندوق‌های رأی بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل یادآور شد: ۹۷۴ هزار نفر در اردبیل واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۴۸ هزار و ۹۰۰ نفر رأی اولی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در تمامی شعب اردبیل مهیا بوده تا بتوان انتخاباتی منظم و سالم و باشکوه را در جای جای استان شاهد باشیم.

ندائی تصریح کرد: با وجود بارش سنگین برف تمامی راه‌های مواصلاتی استان باز بوده و تمامی صندوق‌ها در روستاهای دور افتاده نیز مستقر شدند؛ همچنین صندوق‌های سیار در محل‌های تعیین شده پیش بینی شده و صندوق‌های سیار حتی به روستاهایی که کمتر از پنج خانوار برخوردارند، ارسال خواهد شد.

کد خبر 4858356

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود.

علی اصغر فاتحی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، مردم محور بودن، قرار گرفتن مردم در راس امور و مشارکت مردم در اداره کشور است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال جهش تولیدی که مبتنی بر مشارکت مردم باشد را مورد تاکید قرار داده اند و این امر مسئولیت عموم مردم به ویژه نخبگان را در این شرایط سخت‌تر کرده است.

فاتحی‌فر گفت: مشکل اصلی کشور در شرایط کنونی مسایل اقتصادی بوده و این امر موجب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده  و در پی آن دستاوردهای گسترده جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف آنطور که باید به چشم نمی‌آید.

وی افزود: وقتی به گذشته نگاه کنیم، به وضوح می‌توانیم ببینیم که هرجا مردم وارد میدان شده‌اند، بی شک شاهد موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی بوده‌ایم و کشورمان به قله‌های افتخار رسیده است. حال با توجه به این‌که مسئله اقتصاد در کشورمان به یک چالش اساسی تبدیل شده است رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری عموم مردم را هم برای جهش در تولید تاثیر گذار دانسته اند.

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی در واقع حمایت از تولید است که مقام معظم رهبری عنوان «جهش» در این حوزه را همراه با مشارکت مردم مطرح کرده‌اند که چه بسا حلقه گمشده حل مشکلات اقتصادی کشور نیز خود مردم هستند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گفت: مشارکت مردم در مسائل اقتصادی قطعا باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد تا بستر لازم برای شکوفایی اقتصادی به دست مردم فراهم شود.

وی با بیان این‌که راه‌های مختلفی برای مشارکت مردم در امور اقتصادی وجود دارد، افزود: خانواده‌ها، منبع تامین نیروی انسانی برای واحدهای اقتصادی یک جامعه هستند، از این رو برای گردش هرچه مطلوب تر چرخ‌های اقتصاد، نیاز اصلی ما توجه به تربیت نیروی انسانی ماهر در خانواده‌ها است.

فاتحی‌فر گفت: سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز به عنوان نهادی انقلابی و با تکیه بر نیروهای دانشگاهی و با پای کارآوردن پژوهشگران و دانشجویان به سهم خود در مسیر تحقق شعار سال تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده