Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان لنگرود گفت: انتخاب داوطلب اصلح ضمن اینکه جامعه را به سمت درست هدایت می کند منجر به نقش برآب شدن نقشه های دشمنان می شود.

سیروس شفقی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز شرکت در انتخابات و دخالت در سرنوشت کشور، یک تکلیف شرعی است،گفت: از آغاز ساعت رای گیری امروز جمعیت پرشوری در شهرستان لنگرود برای شرکت در انتخابات پای صندوق های رای حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تشخیص و انتخاب داوطلب اصلح جامعه مسیر خود را به درستی طی می کند، افزود: 1۳ نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای کسب یک کرسی بهارستان در حوزه انتخابیه لنگرود به رقابت می پردازند.

فرماندر لنگرود ادامه داد: هم اکنون درحال بازدید از منطقه کلیدبر هستم و رسانه ها نیز در انعکاس اخبار انتخابات این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: در آستانه ورود به چله دوم انقلاب هستم و مشارکت حداکثری مردم موجب خواهد شد تا در چهل سال پیش رو تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند