Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:55:54 GMT

واکنش ستاره چلسی به احتمال جدایی از این تیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۲۸۱

واکنش ستاره چلسی به احتمال جدایی از این تیم

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، به شایعات جدایی از این تیم در تابستان آینده به واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، در سال ۲۰۱۳ و از باشگاه آنژی ماخاچ قلعه روسیه به این تیم لندنی پیوست. او در تچاین مدت یکی از مهم ترین بازیکنان چلسی بوده در بیشتر مواقع به عنوان بازیکن اصلی در زمین حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به نظر می‌رسد که سرمربی جدید چلسی یعنی فرانک لمپارد نیز اعتماد ویژه‌ای به این بازیکن داشته باشد.

 

ویلیان در ماه دسامبر ادعا کرد که مذاکراتی با باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد خود انجام داده است اما این موضوع هیچگاه علنی نشد. حالا در مورد آینده او تردیدهای وجود دارد به خصوص اینکه چلسی چند روز پیش به شکل رسمی ستاره مراکشی آژاکس یعنی حکیم‌زیش را جذب کرد.

 

 

 

 

ستاره برزیلی چلسی حالا درباره آینده اش اذعان داشته: " اگر از همسرم بپرسید که آیا او می خواهد لندن را ترک کند، او می گوید نه. دختران من هم چنین احساسی دارند. البته برزیل ، برزیل است ، درست است؟ خانه ما و فرهنگ ما است. ما همیشه وقتی به آنجا می رویم احساس خوبی داریم. این که در تعطیلات خانواده و دوستان خود را ببینید اما لندن هم خانه دوم من است."

چلسی ویلیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی ویلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک الهلال به پایان رسید ولی این تیم با توجه به شکست 4 بر 2 در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده، با حضور در ورزشگاه کینگدام آره‌نا از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد. نکته جالب عینک طبی ستاره برزیلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898867

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!