Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور در انتخابات به معنای مشارکت در کیفیت آینده‌ای است که ساخته می‌شود و هر فرد با حضور در انتخابات می‌تواند اراده خود را برای کیفیت ساختن آینده‌ای بهتر با پیشرفت، آرامش و امنیت بیشتر، مناسبات بهتر در داخل و خارج تأمین کند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار تسنیم مستقر در ستاد انتخابات کشور، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بدون تردید یکی از مهمترین ارکان کشور و نهادهای قانونی در ساختن آینده کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده‌ای که به باورهای ما، ایمان، آرامش، امنیت، اقتصاد، کسب و کار، فرهنگ و آموزش و آینده فرزندان ما ارتباط پیدا می‌کند.  

انتخابات مجلس 98 |رهبر معظم انقلاب آراء خود را به صندوق انداختندانتخابات مجلس 98 |رهبر معظم انقلاب: انتخابات متضمن منافع ملی و روز احقاق حق مدنی ملت است`پوشش زنده جدیدترین اخبار از انتخابات مجلس| آیت‌الله خامنه‌ای: روز انتخابات روز جشن ملی است‌/ حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای/ ثبت‌ اثر انگشت در برگه رأی اختیاری استآیت الله رئیسی رأی خود را به صندوق انداختآملی لاریجانی: تجلی رکن جمهوریت نظام در انتخابات استانتخابات مجلس 98 |ظریف: انتخابات بهترین راه برای قوی شدن کشور است

وی بیان کرد: بنابراین حضور در انتخابات به معنای مشارکت در کیفیت آینده‌ای است که ساخته می‌شود و هر فرد با حضور در انتخابات می‌تواند اراده خود را برای کیفیت ساختن آینده‌ای بهتر با پیشرفت، آرامش و امنیت بیشتر، مناسبات بهتر در داخل و خارج تأمین کند.

وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز آینده گفت: ما تعطیلی عمومی نداریم. بیشترین حوزه‌های انتخابات و حدود 60 درصد از مدارس کشور هستند و فرهنگیان به عنوان امنا و گروه‌های مرجع ملت محل اخذ آراء هستند. مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی‌رسد با صلاح‌دید مناطق آموزش و پرورش می‌توانند فردا را تعطیل کنند و این تعطیلی عمومی نیست و منحصر به مدارس حوزه‌های انتخابیه و آن حوزه‌هایی است که شمارش آراء تا شنبه به اتمام نمی‌رسد.

حاجیم میرزایی درباره اینکه کدام نهاد مسئول تصمیم‌گیری تعطیلی سراسری مدارس پیرو ورود ویروس کرونا به کشور است؟ تصریح کرد: به دستور رئیس جمهور ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده است که همه دستگاه های مرتبط در آن حضور دارند و دائما اوضاع را رصد و تجولات را بررسی می کنند و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری می‌کنند.  

وی افزود: فعلا تصمیمی بر تعطیلی مدارس نیست و در صورت نیاز ستاد و شورای تامین هر استان می تواند در مورد تعطیلی مدارس آن استان تصمیم بگیرد و وزارت آموزش و پرورش هم در آن مشارکت دارد.

حاجی میرزایی تاکید کرد: ما در آموزش و پرورش برای تامین آرامش خانواده ها تمامی معاونین تربیت و سلامت را در یک گفتگوی ویدئویی و برخط با مسئولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارتباط قرار دادیم و همه توصیه های لازم به آنها منتقل شده است.

وی ادامه داد: دستورالعمل های لازم برای آگاهی والدین، دانش آموزان، مدیران و معلمان تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است و تاکید کردم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: به تمام مدیران تاکید می‌کنم اگر لازم باشد تمام مدارس را بررسی کنید بهداشت مدرسه، بهداشت بوفه مدرسه، تغذیه مدرسه، سرویس‌های بهداشتی اطمینان پیدا کنند و اگر لازم است تمهیدات و تجهیزاتی برای بهداشت بیشتر فراهم شود حتما انجام شود. ما حداکثر مراقبت را داریم و متناسب با صلاح‌دید ستاد تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پایان درباره احتمال استمرار تعطیلی در قم، گفت: ستاد دائما جلسه تشکیل می‌دهد و اوضاع را بررسی می‌کند. اگر لازم باشد هر تصمیمی برای سلامت فرزندان گرفته شود حتما اتخاذ می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش حضور در انتخابات ساختن آینده آینده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال