Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند، گفت: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد ابوذر تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی‌زاده سپس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند و خون تازه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انتخاب صحیح نمایندگان مردم بسیار مورد اهمیت است، افزود: مردم باید افرادی خدوم، مومن و با شرایط مناسب را انتخاب کنند که توجه به این امر بسیار مورد اهمیت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در صورت تحقق این امر و انتخاب افرادی مناسب برای مجلس اتفاقات خوبی نیز برای ۴ سال آینده در کشور رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر  اینکه چه انتظاراتی از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد گفت: آنها باید برای خدا کار کنند و به دنبال اسم و رسم و قدرت نباشند، زیرا در غیراین صورت به خود و مردم ضرر وارد می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید دلسوز مردم باشند و خود را برای آنها وقف کنند. مردمی به این خوبی در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سردار حاجی زاده سپاه پاسداران امنیت فرمانده نیروی هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از این به بعد، در پاسخ به هر تجاوزی در هر نقطه تعلل نخواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که از قدرت نظامی و بازدارندگی بالایی برخوردار و هیچ قدرتی هم توان رویارویی با آن را ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار‌، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک 29 فروردین ماه روز ارتش اظهار داشت: ارتش و سپاه در برابر حمله همه‌جانبه دشمنان اسلام به ملت مظلوم ایران اسلامی، با دست‌خالی به میدان جهاد و ایثار آمدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی به جایگاه و مقام شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم راهنمای عملی و اعتقادی ما در تداوم مسیر اسلام و انقلاب هستند، باید این راه پرافتخار تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به برکت خونشان اتفاق بزرگی را برای اسلام، انقلاب و گستراندن ارزش‌های اسلامی رقم زدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با تقدیم جانشان، نشان دادند که راه و هدف شهدای هشت‌سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

دشمن به دنبال فراموشی نام شهداست

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فراموشی نام شهدا و رشادت‌های دوران دفاع مقدس از ذهن ملت ایران به ویژه جوانان است، عنوان کرد: گرچه بدخواهان سال‌هاست این افکار غلط و پلید را در سر پرورانده اما شهدای مدافع حرم این خواب شیطانی را به هم ریختند.

پورجمشیدیان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان کردستان از جمله شهدای اخیر در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری عراق؛ شهید حسین امان‌اللهی از این خطه در کنار سایر همرزمانش تصریح کرد: امروز سرداران نام‌آور کشور ما زاده و پرورش‌یافته کردستان هستند و چه افتخاری بیشتر از این برای مردم شریف این منطقه است.

وی با ذکر اینکه رزمندگان اسلام لحظه‌به‌لحظه و به صورت شبانه‌روزی در پاسداری از حریم امن وطن در کشور و مرزها در حال‌ خدمت‌ هستند، اظهار کرد: بخش اعظم امنیت کشور و منطقه به دست جوانان همین منطقه پایدار است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم در کمال گمنامی و مظلومیت به شهادت رسیدند؛ ولی بااقتدار رفتند و چون با خداوند معامله کردند، امروز نام و آوازه جهانی دارند، ابراز داشت: با توکل به خداوند و جان‌فشانی جوانان غیرتمند ایران اسلامی ایران که از برادران اهل‌سنت ما هستند، سوریه را از دست شیاطین نجات دادیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی؛ به خروجی و بازتاب عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و بیان داشت: نیروی جبهه مقاومت زیر بزرگ‌ترین چتر اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی، توانسته هیمنه پوشالی و خانه عنکبوت را به هم بریزد و آبروی نداشته آن‌ها در تاریخ جهان را رسوا کند.

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: اگرچه تمامی کشورهای حامی تروریست به کمک صهیونیست‌ها آمدند اما در پاسخ کوبنده فرزندان ایران اسلامی در وعده صادق در برابر قدرت جمهوری اسلامی کم آوردند.

در پاسخ به هر تجاوزی تعلل نخواهیم کرد

وی با هشدار اینکه این یک حرکت مقتدرانه در برابر تمامی قدرت استکباری جهان بود و از این به بعد، در پاسخ به هر تجاوزی در هر نقطه تعلل نخواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که از قدرت نظامی و بازدارندگی بالایی برخوردار و هیچ قدرتی هم توان رویارویی با آن را ندارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم خطه کردستان - بیجار افتخاری بزرگ برای ما هستند، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به این خانواده‌ها شد و یادآور شد: مطالبه مردم شهیدپرور، ایجاد یادمانی برای شهدای حرم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم؛ مداحان و گروه‌های سرود دانش‌آموزی به مدیحه‌سرایی و اجرا پرداختند و از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • «من‌ و سردار، شما همه‌»؛ پویشی برای قدردانی از سردار حاجی زاده
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس