Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر جمعه در یکی از شعبه‌های اخذ رأی شهر نهاوند حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه نهاوند در جمع خبرنگاران انتخابات امروز را نماد اتحاد ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه مردم نهاوند با حضور در این انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد، گفت: مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات اهمیت این امر حیاتی را در سرنوشت و آینده کشور اثبات کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بصیرت و آگاهی مردم و عدم توجه به تبلیغات رسانه‌های بیگانه موجب خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات امروز خواهد شد.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی انتخابات آمادگی کامل دارند تا روند برگزاری انتخابات را به بهترین شکل اجرا کنند، گفت: در جای جای شهرستان نهاوند برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مراد ناصری با دعوت از مردم نهاوند برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: این حضور می‌تواند موجب ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت‌های دیگر شود و علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی است یک حق مدنی برای مردم به شمار می‌آید.

ناصری افزود: مردم نهاوند همانند دوره‌های گذشته بدون توجه به تبلیغات دشمنان حضوری با شکوه را در پای صندوقهای رأی به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 4858409

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 امام جمعه نهاوند انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!

اوسمار ویرا به جمله نمی گذارند ما قهرمان شویم واکنش نشان داد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند